شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی، انتصاب آیت الله هاشمی شاهرودی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از تبریز، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی انتصاب حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی از سوی مقام معظم رهبری به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.

متن پیام ایشان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

سلام علیکم؛

انتصاب حضرتعالی از جانب مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب مسرت گردید.

نهاد مبارک تشخیص مصلحت نظام را می توان از جمله برکات ماندگار حیات طیبه پیر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (طاب ثراه) به شمار آورد که وظیفه حیاتی ساماندهی سیاست های کلی نظام را بر عهده دارد. اینک و در این مقطع حساس تاریخی کارنامه درخشان و سوابق حضرتعالی در مدیریتهای کلان؛ دلسوزان نظام را نسبت به عملکرد آینده آن نهاد مقدس در راستای ایجاد انسجام در ساختار تشکیلاتی و مدیریتی و انجام تغییرات اصلاحی ساختاری و محتوایی، تحت منویات داهیانه رهبر عظیم الشان انقلاب، بیش از پیش امیدوارتر کرده است.

طول عمر رهبر حکیم_انقلاب و سلامت و سعادت و توفیقات روزافزون حضرتعالی را در این مسئولیت خطیر  از درگاه قادرمتعال مسئلت می نمایم.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز

سید محمدعلی آل هاشم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha