پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: از تمام گروه ها می خواهیم که اساس برنامه آنها برای بازسازی و مرحله آینده عراق مبتنی بر وحدت و یکپارچگی و عدم تجزیه باشد؛ همان وحدتی که مردم عراق در مبارزه با داعش از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته گروهی به نمایندگی از حزب همه پرسی کردی با حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس حزب ملی الحکمة دیدار کردند.

سید عمار حکیم در این دیدار تاکید کرد وحدت و عدم تجریه عراق می تواند ضامن منافع همه گروه ها باشد.

وی افزود: حفظ وحدت عراق وظیفه همه است، زیرا منافع تمام گروه ها با وحدت و عدم تجزیه و برقراری امنیت و گذشتن از بحران های سیاسی و امنیتی حاصل می شود.

رئیس حزب الحکمة همچنین بر اهمین ادامه یافتن گفتگوهای داخلی تاکید کرد و گفت: قانون اساسی بستری بی نظیر برای گفتگو و حل مشکلات موجود است.

سید عمار حکیم خاطر نشان کرد: تجریه عراق در نبرد با تروریست ها تجربه ای تلخ برای همه بود و ثابت کرد ما نیازمند کمک به همدیگر هستیم و اینکه همه ما باید در مورد خطر تروریست ها هوشیار باشیم؛ چراکه آنها همچنان در کمین امنیت عراق و به دنبال فرصتی برای بازگشت هستند و از این رو ما از تمام گروه ها می خواهیم که اساس برنامه آنها برای بازسازی و مرحله آینده عراق مبتنی بر وحدت و یکپارچگی و عدم تجزیه باشد؛ همان وحدتی که مردم عراق در مبارزه با داعش از خود به نمایش گذاشتند.

سید عمار حکیم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha