پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فرخنده

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: فعالیت‌های تبلیغی حوزه علمیه این استان در ایام دهه ولایت و امامت بسیار مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خراسان شمالی، حسین فرخنده پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان، در راستای هم‌افزائی فعالیت‌های محتوایی دهه ولایت و امامت، اظهار داشت: فعالیت‌های تبلیغی حوزه علمیه استان در ایام دهه ولایت و امامت بسیار مطلوب است.
وی ضمن تشکر از حضور طلاب و روحانیون مرکز استان در جشنواره سراسری تئاتر رضوی در خراسان شمالی افزود: فعالیت‌های تبلیغی حوزه علمیه استان در ایام دهه ولایت و امامت کار ویژه و بسیار مطلوبی است.
دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در خراسان شمالی گفت: با توجه به پشتیبانی غنی جامعه اسلامی در معارف و ارزش‌های دینی که آیات و روایات هست جهت انتقال این محتوای ارزشمند به اثرهای هنری نیازمند همکاری حوزه علمیه، اساتید و روحانیون هستیم.
وي عرصه هنر را منبری جدید در فضای جامعه کنونی دانست و اظهار داشت: در این مسیر باید به صورت منظومه فرهنگی و کار جمعی حوزویان، هنرمندان و دیگر فرهیختگان چه در قالب فرم و چه در ارائه محتوای دینی همراهی کنند.

مدیر حوزه‌ی علمیه خراسان شمالی نیز در اين دیدار با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه استان، بسترسازی لازم جهت شکوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری طلاب جوان و مستعد را از ملزومات ارتقای سطوح درسی در مدارس علمیه استان و باعث عدم مهاجرت طلاب از شهرستان‌ها دانست.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حجت سالاري مكي اظهار داشت: یکی از نهادهایی که می‌تواند در این جهت نقش‌آفرین باشد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha