سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی

حوزه/ امام جمعه قزوین از دادستان کل کشور تقدیر کرد و گفت: دغدغه حجت الاسلام و المسلمین منتظری در خصوص نفوذ و همچنین موضوع فضای مجازی، بسیار مورد توجه بوده و به واقع دادستان کل کشور به نوعی در مقابل تمام تهاجمات سینه سپر کرده و با قدرت ایستاده که باید از زحمات شبانه روزی وی قدردانی نماییم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین امروز در همایش «روحانیت، صیانت و پیشگیری» که در بندرانزلی برگزار شد، به مسئله نفوذ اشاره کرد و گفت: دلیل خانه نشینی امام علی(ع)، شهادت سالار شهیدان(ع) و ... از مسئله نفوذ بوده و این مسئله باید مورد توجه جدی مسئولین ما به خصوص روحانیون قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی ابراز داشت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با نفوذ خود و دشمنی دیرینه ای که دارند در تلاش هستند که اعتقادات و ارزش های اسلامی را مورد خدشه و تضعیف خود قرار دهند که باید بیش از پیش هوشیار باشیم.

وی به بیانات دادستان کل کشور در این همایش اشاره کرد و گفت: دغدغه حجت الاسلام و المسلمین منتظری در خصوص نفوذ و همچنین موضوع فضای مجازی، بسیار مورد توجه بوده و به واقع دادستان کل کشور به نوعی در مقابل تمام تهاجمات سینه سپر کرده و با قدرت ایستاده که باید از زحمات شبانه روزی وی قدردانی نماییم.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: کرامت محصول تقوا، عبادت و بندگی است و در جای خود تبدیل به سخاوت، عفت و فضائل اخلاقی در جامعه می شود و گناه سبب خواهد شد که به کرامت انسانی آسیب رسیده و عزت اجتماعی انسان با نفوذ مورد تخریب و تضعیف قرار گیرد.

امام جمعه قزوین دنیاگرایی را از عوامل نفوذ دانست و گفت: خود دنیا به راحتی این تصویر را همیشه در مسئله نفوذ داشته و ما می بینیم شخصی که دنیا زده شده، به راحتی مقاومت خود را از دست داده و به تعبیری با دنیا بوده است؛ علاوه بر اینکه از رحمت الهی دور می شود، کار انسان را نیز یکسره می کند.

امام جمعه قزوین هواپرستی را یکی دیگر از عوامل نفوذ دانست و بیان داشت: کسانی در جامعه ما به دنبال هواهای نفسانی خود بوده؛ نتوانسته به آن فضائل و معارف الهی که خدای متعال به انسان ها وعده داده، عمل نموده و همیشه دنبال هواپرستی خودشان هستند که امروز باید بیش از همیشه خود را با معارف الهی و همچنین تبلیغ دین رهنمود سازند؛ تقوا راه رهایی از نفوذ بوده و باید به وسیله آن در برابر نفوذ دشمن ایستادگی کرد.

امام جمعه قزوین در پایان با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در ارتباط با جنگ نرم، گفت: امروز مسئله جنگ نرم از جنگ سخت خطرناک تر است و مسئولین امر باید در رابطه با این مسئله و همچنین فضای مجازی برنامه ریزی جدی داشته باشند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha