چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
صالح صماد - رئیس شورای سیاسی انصارالله

حوزه/ صالح صماد گفت: برخی کشورهای خارجی به دنبال این هستند تا با پرداختن به مسائل جزئی و پیش پا افتاده در یمن توجه جهان را از تجاوز عربستان و محاصره یمن توسط آنها منحرف کنند که ما با آنها مخالفیم و در برابر این جریان خواهیم ایستاد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، صالح الصماد رئیس شورای سیاسی انصارالله یمن، در سخنرانی خود در اولین سالگرد به دست گرفتن مدیریت یمن توسط این شورا گفت: اکنون پس از سپری شدن یک سال از به قدرت رسیدن شورای سیاسی در یمن، اوضاع کشور همچون گذشته نخواهد بود و ما همچنان برای حفظ کشور با دشمنان یمن خواهیم جنگید.

وی افزود: شورای سیاسی و رئیس آن هیچ گاه پوششی برای تعطیل شدن اصلاح دستگاه قضای یا جریان فساد در کشور قرار نمی گیرند، زیرا ما اطلاع داریم برخی جریان ها می خواهند توجه مردم را از مبارزه با دشمنان و حفظ وحدت داخلی منحرف کنند.

صماد ادامه داد: شورای سیاسی تصمیم دارد دستگاه ها و نهادهای نظارتی را تقویت کند و شبکه ای از نظارت گسترده در کشور ایجاد کند و تمام موانع موجود در این راه را از بین ببرد و به هیچ گروهی نیز اجازه نخواهیم داد زیاده خواهی کند.

وی افزود: زمانی که ما قدرت را به دست گرفتیم، کشور را با میزان بسیار زیادی از مشکلات اقتصادی تحویل گرفتیم و البته حزب الاصلاح نیز به این مشکلات افزود.

رئیس شورای سیاسی انصارالله در ادامه تاکید کرد: هر دستی که برای تفاهم و توقف جنگ و دشمنی و احترام به مردم و حفظ استقلال و آزادی یمن در داخل به سوی ما دراز شود آن را می فشاریم، اما در عین حال اعلام می کنیم برخی کشورهای خارجی به دنبال این هستند تا با پرداختن به مسائل جزئی و پیش پا افتاده در یمن توجه جهان را از تجاوز عربستان و محاصره یمن توسط آنها منحرف کنند که ما با آنها مخالفیم و در برابر این جریان خواهیم ایستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha