پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ستاد همکاری ها خراسان رضوی

حوزه/ در جلسه ستاد همکاری های حوزه علمیه و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، بعد از برگزاری نشست های تخصصی ۱۲ تفاهم نامه امضاء شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با اشاره به شهادت مظلومانه فرزند برومند ایران(محسن حججی) و تشکر از همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و مدیریت حوزه های علمیه استان گفت: در سال تحصیلی گذشته، 850 امام جماعت مدارس تامین و آموزش داده شد.

علیرضا کاظمی افزود: در این مدت تفسیر قرآن برای سه هزار نفر از پرسنل برگزار و 226 روحانی در مدارس شبانه روزی استان به خدمت گرفته شدند.

وی همچنین با اشاره به میزبانی برگزاری دوره توانمندی سازی طلاب علوم دینی شاغل در آموزش و پرورش کشور در مشهد خاطر نشان کرد: در این استان طرح پیوند مسجد، مدرسه و اولیاء انجام شده است.

گفتنی است: آموزش امام جماعت، تامین امام جماعت مدارس، اعزم مبلغ و مبلغه در ایام محرم و صفر،وفیات اسلامی، برگزاری جلسات تفسی قرآن،حمایت و گسترش مدارس با رویکرد حوزوی، برگزاری دوره فرق و مذاهب اسلامی، برگزاری گفتمان های دینی، ساماندهی مداحان و هئیت های دانش آموزی، توانمند سازی دبیران دروس دین و زندگی، آموزش مراقبت های جنسی ویژه اولیاء و اجرای برنامه دین، نشاط و زندگی ویژه دوره ابتدایی موضوع این 12 تفاهم نامه بود.

در این جلسه حجت الاسلام فردوسی پور معاون تبلیغ مدیریت حوزه علمیه خراسان، معاونین پرورشی و فرهنگی، آموزش ابتدائی، متوسطه، هماهنگی و کارشناسان اقامه نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی حضور داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha