چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بحرین

حوزه/ انقلابیون بحرینی در منطقه "شهرکان" غرب بحرین، اسم حاکم این کشور "حمد عیسی" را بر روی خیابان ها نوشتند تا لگد مال شود. این اقدام در راستای فعالیت اعتراض آمیز مردم بحرین در نپذیرفتن رژیم آل خلیفه و تاکید بر سقوط این رژیم انجام گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» انقلابیون بحرینی در منطقه "شهرکان" واقع در غرب بحرین، اسم حاکم این کشور "حمد عیسی" را بر روی خیابان ها نوشتند تا لگد مال شود. این اقدام در راستای فعالیت اعتراض آمیز مردم بحرین در نپذیرفتن رژیم آل خلیفه و تاکید بر سقوط این رژیم انجام گرفت.

کشور بحرین در طول شش سال گذشته شاهد اعتراض ها و تظاهرات گسترده بوده است و در روز دوشنبه، روز استقلال بحرین مردم تحت شعار "مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران" به خیابان ها ریختند، اما با گازهای سمی نیرو های آل خلیفه سرکوب شدند.

فعالان می گویند فعالیت "حمد زیر پا ها"، یک پیام نماین قوی برای رژیم آل خلیفه دارد و مضمونش این است که مردم بحرین با وجود جنایت ها و تجاوزات پی در پی و در سایه تلاش های مستمری که برای منحرف کردن این مسیر و قانع کردن مردم به غیر ممکن بودن تحقق این هدف انجام می گیرد، بر سقوط رژیم پافشاری می کنند.

مردم بحرین "حمد عیسی" حاکم بحرین را مسئول مستقیم جنایت هایی می دانند که علیه ساکنان اصلی کشور مرتکب می شود؛ از جمله این جنایت ها: جنایت نسل کشی فرهنگی، تعرض به هویت دینی و تاریخی ساکنان، کشتار و آزار و اذیت برنامه ریزی شده، ویران کردن مساجد و هتک حرمت زنان بحرینی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha