پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مرکز مدیریت حوزه

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای با تبریک سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی تصریح کرد:ملت قدر شناس ايران، عزت، اعتلا و پيروزي خود در دفاع مقدس و تمامي عرصه هاي نبرد با نظام سلطه را مديون همه ايثارگران و به ويژه آزادگان عزيزي مي داند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، سالروز آغاز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي بویژه به سرفرازان روحانی تبريك گفته که متن آن به این شرح است:

 سلام عرض میکنم به همه‌ی آزادگان سراسر کشور؛ قریب چهل هزار آزاده‌ی باارزش و رنجدیده و تربیت شده در دوران سختی ؛ گوهرهای بازیافته‌ی از ذخیره‌ی ایمان در جمهوری اسلامی. در طول قرنهای متوالی، یک عنصر جامدِ بی ارزش تبدیل میشود به الماس؛ در صورتی که استعداد آن را داشته باشد. دوران اسارت، کوتاه شده‌ی قرنهائی است که انسانهای بااستعداد را تبدیل کرده است به الماسهای درخشان لذا شما ذخیره بزرگ الهى و یک ثروت عظیم انسانى هستید که در دست دشمن غصب‏شده بودید. خداى متعال شما را به ملّت و به این کشوراسلامى برگرداند.

                                                                                             مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

26 مرداد سال 1369، روز شادمانی شهر و مردم، روز شادباش و تبریک، روز وصل و دیدار بود. روزی که وطن فوج فوج مردانگی را در آغوش می کشید. به راستی کدامین ساعت می‌تواند شکوه آن لحظات را در خود بگنجاند و کدامین تقویم می‌تواند شوق آن لحظه دیدار را در خود ثبت کند.

ملت قدر شناس ايران، عزت، اعتلا و پيروزي خود در دفاع مقدس و تمامي عرصه هاي نبرد با نظام سلطه را مديون همه ايثارگران و به ويژه آزادگان عزيزي مي داند كه در برابر بدخواهان نظام و انقلاب، تمامي هستي و وجودشان را ايثار كردند و براي هميشه به اين فرزندان غيور و دلاور خويش مي بالد.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، اين روز فرخنده را به همه آزادگان عزيز ميهن اسلامي بویژه سرافرازان روحانی تبريك عرض نموده، از خداي بزرگ اجري بي بدیل و توفيقي روزافزون توأم با عزت و سربلندي در ظل توجهات خاص حضرت وليعصر (عج) براي اين عزيزان مسئلت دارد.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha