پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین طائب

حوزه/ بعضی از مسئولین هنوز بعد از گذشت حدود چهل سال از انقلاب اسلامی، آمریکایی ها را ابر قدرت می دانند و این در حالی ست که خود آمریکایی ها فهمیده اند دیگر قدرت مطلق نیستند و در بسیاری از موارد اسیر قدرت جمهوری اسلامی شده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در جمع فعالان جامعه واعظین جهادی که در قم برگزارشد گفت: امروز دشمن در برابر اراده مستحکم انقلاب  اسلامی چاره ای جز تمسک به عملیات روانی ندارد.

وی با بیان اینکه روحیه انقلابی و جهادی ملت ایران با تحریم های ظالمانه جبهه استکبار دوچندان شده است افزود: تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران باعث پیشرفت ما شده است و  صنعت پیشرفته موشکی ما گواهی بر این موضوع است.

حجت الاسلام و المسلمین طائب تصریح کرد: امروز ملت های منطقه از ملت ایران الگو برداری کرده اند و جبهه مقاومت در بحرین و سوریه و عراق همه تحت تاثیر اراده جمهوری اسلامی ایران است وی با بیان اینکه یکی از اهداف دشمنان القاء ایران هراسی در منطقه است افزود: تمام تلاش دشمن این است که نفوذ انقلاب اسلامی را در منطقه کم کند ولی امروز تحولات منطقه نشان می دهد که در این زمینه دشمنان ما شکست سنگینی را متحمل شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب، ضمن بزرگداشت حرکت شجاعانه سپاه پاسداران در حمله موشکی و مورد اصابت قرار دادن مواضع گروهک تروریستی داعش در سوریه این اقتدار را در تاریخ جمهوری اسلامی بی نظیر دانست و افزود امروز آمریکایی ها در سوریه وعراق از اقتدار جمهوری اسلامی ایران به شدت هراسناک هستند و خود را در یک باتلاق گرفتار می بینند.

وی ضمن تجلیل از حماسه حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: کابینه جدید جز خدمت رسانی به مردم و امتثال اوامر مقام معظم رهبری نباید به کار دیگری بپردازد و دولت جدید چهار سال فرصت دارد تا وعده هایی را که در دوران تبلیغات خود به مردم داده است محقق کند.

حجت الاسالام والمسلمین طائب ضمن ستایش از عملکرد جامعه واعظین جهادی، مبلغین جوان را به ترویج روحیه نترسیدن از دشمن و  پافشاری بر روی ارزش های ناب انقلاب توصیه کرد و افزود: مقام معظم رهبری بارها مسئولین را به نترسیدن از دشمن توصیه کرده اند ولی بعضی از مسئولین هنوز بعد از گذشت حدود چهل سال از انقلاب اسلامی آمریکایی ها را ابر قدرت منطقه می دانند و این در حالی ست که خود آمریکایی ها فهمیده اند دیگر قدرت مطلق منطقه نیستند و در بسیاری از موارد اسیر قدرت جمهوری اسلامی شده اند.

وی با اشاره به ترس دشمنان از روحیه جهادی جوانان انقلابی تصریح کرد امروز جوانان کم سن و سال ولی شجاع در منطقه معادلات دشمنان را بر هم زده اند و باعث رعب و ترس تکفیری ها از نام جمهوری اسلامی شده اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha