جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهید حججی

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر گفت: شهید حججی با خون و شهادت مظلوم گونه خود دین خود را به اسلام و مکتب شیعه ادا نمود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، خانم فرشته شاهوردی شامگاه چهارشنبه، در مراسم بزرگداشت شهید حججی در جمع طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با بیان این که شهیدان با اخلاص و تهذیب نفس در دفاع از ولایت و مکتب اهل بیت(ع) با دشمنان اسلام و مکتب تشیع می جنگند بیان داشت: شهادت هنر مردان خداست و اهدای خون و جان خود در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) اخلاص و جانفشانی والایی می خواهد که شهید حججی با اخلاص و شجاعت این جانفشانی را با تاسی از مولای خود امام حسین(ع) در عصر امروز برای جهانیان احیاء نمود .

وی با اشاره به این که شهید محسن حججی با اهدای خون مقدس خود راه حق را از باطل به کفار و دشمنان اسلام نشان داد خاطر نشان کرد: شهید حججی با خون سرخ خود در مقابل انحرافات ایستاد و این شجاعت و صلابت را برای جوانان امروز به یادگار گذاشت.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با بیان این که شهادت محسن حججی شهید مدافع حرم حال و هوای میهن اسلامی ایران و شیعیان جهان را متحول و دگرگون کرد، گفت: جوانان ایران اسلامی همیشه در دفاع از مکتب اسلام و اهل بیت(ع) و لبیک به ندای رهبری جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند و درخت اسلام و انقلاب را بیمه نموده اند .

خانم شاهوردی با بیان این که گسترش اعتقادات اخلاقی،دینی و فرهنگی در گرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، بیان داشت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروز در تربین نسلی مومن،ولایی و انقلابی تاثیرگذار است.

بر اساس این گزارش، زیارت قبور شهدای گمنام،روایتگری سیره شهدا، قرائت زیارت عاشورا و توزیع بسته های فرهنگی با نام شهدا از جمله دیگر برنامه های بزرگداشت شهید مدافع حرم محسن حججی در مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر بود .

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha