شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله مسعودی خمینی

حوزه/ آیت الله مسعودی خمینی گفت: اقتصاد مقاومتی از آن دسته مقولاتی است که بُعد فرهنگی آن حتی مهم تر از بُعد اقتصادی آن است.

آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: ما اگر بتوانیم جامعه را از حیث فرهنگی و آموزشی آماده کنیم بهتر می توانند اقتضائات اقتصاد مقاومتی را قبول کرده و در این مسیر توان خود را به فعلیت برسانند.

وی افزود: از این حیث به اعتقاد بنده اقتصاد مقاومتی منحصر به مباحث اقتصادی و مالی نیست بلکه مهم تر از آن یک فرهنگ و تفکر است که ضامن عزت و استقلال ملت و کشور ما می باشد.

تولیت سابق آستان مقدس حضرت معصومه(س) همچنین با اشاره به تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب در این باره خاطرنشان کرد: اهتمام به اقتصاد مقاومتی یعنی باور به فرهنگ و اندیشه ای که ملت ایران را در مسیر عزت و سرافرازی خود همچنان به پیش می برد و در برابر دشمنان قسم خورده استوار و مقاوم نگاه می دارد.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی باعث تقویت درون کشور دربرابر فشار و تهدیدات و ناملایمتی هایی است که ریشه در دشمنی دشمنان دارد و این مهم باید در اولویت برنامه مدیران و نخبگان کشور و نیز آحاد مرد باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha