جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ طلاب علوم دینی باید توجه کنند که اگر در مدت عمر خود در خانه امام زمان(عج) حتی یکبار موجب تبسم آن حضرت نشده باشند، چه کاری انجام داده اند؟

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در ديدار مديران سازمان تبليغات اسلامي شرق كشور بیان کرد: طلاب علوم دینی باید توجه کنند که اگر در مدت عمر خود در خانه امام زمان(عج) حتی یکبار موجب تبسم آن حضرت نشده باشند، چه کاری انجام داده اند؟

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وجود مقدس امام هشتم(ع) در کنار همه ویژگی ها نسبت به دیگر ائمه(ع) دارای خصوصیاتی بودند که یکی آنها ابزار تبلیغ و کلام ایشان بود، گفت: در حالی که ادعای سربازی امام زمان(عج) را داریم و ایشان در حال جنگ هستند مهم این است که در عرصه طلبگی طلبه بودن خود را فراموش نکنیم و دچار روزمرگی نشویم.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با تاکید بر اینکه آنچه امروز ما را دچار مشکل می کند همین روزمره شدن است، افزود: به همین علت مورد بازخواست امام زمان(عج) قرار خواهیم گرفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پایان گفت: شما جوان هستید و قبل از انجام کاری که به عهده دارید، می بایست دل، ایمان و عقیده و نشاط جوانی همراهتان باشد.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha