چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طرح هجرت

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان پاسخگویی به شبهات دینی را از مهمترین وظایف و رسالت های مبلغان طرح هجرت در روستاها و مناطق محروم برشمرد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام محمد ولی پور عصر امروز در گردهمایی مبلغان طرح هجرت دلفان گه در این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه روحانیون و مبلغان طرح هجرت در خط مقدم جبهه تبلیغ و بصیرت افزایی قرار دارند بیان داشت: ترویج آموزه های اسلامی و نهادینه ساختن شعائر، اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی؛ به ویژه در بین نسل جوان و همچنین مشارکت در حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی در روستاها را از جمله وظایف مبلغان طرح هجرت برشمرد .

وی اقامه نماز جماعت، برگزاری کلاس های قرآن و احکام و اجرای برنامه های مناسبتی در طول سال را از جمله دیگر وظایف مبلغان طرح هجرت برشمرد و خاطر نشان کرد:روحانیون و مبلغان طرح هجرت باید با دانش افزایی در راستای ارتقاء بصیرت دینی و سیاسی مخاطبان گام بردارند و اجرای این مهم با سعه صدر ،اخلاص و صبر و شکیبایی حاصل خواهد شد .

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه مبلغان طرح هجرت با حضور دائم خود در روستاها و مناطق محروم با مشکلاتی روبرو هستند گفت: بی شک تحمل این مشکلات و حضور و زحمات روحانیون در مناطق فاقد روحانی در امر تبلیغ درجامعه مانع نفوذ برنامه ها و اهداف شوم دشمنان اسلام و انقلاب خواهد شد .

حجت الاسلام ولی پور بر ضرورت مطالعه و تحقیق مبلغان طرح هجرت در خصوص مسائل روز جامعه تاکید کرد و گفت:گارگاههای آموزشی بصیرت افزایی برای مبلغان طرح هجرت در طول سال برگزار خواهد شد .

برپایه این گزارش در پایان مبلغان طرح هجرت دلفان پیشنهادها و نظرات خود را برای تبلیبغ موثر و کارآمد ارائه دادند و در خصوص راهکارهای حل مشکلات پیش روی تبلیغ در مناطق محروم و روستایی به تبادل نظر پرداختند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha