جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ امام جمعه مشهد گفت: اعتکاف یکی از ابزارهای توسعه انقلاب و فضای خیلی خوب و زمینه بسیار مناسبی است که در عرصه نظام وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در جمع اعضای شورای علمی اعتکاف با اشاره به اینکه مبلغان می بایست برای اعتکاف با برنامه ای مشخص و ویژه این مراسم حضور یابند، ابراز کرد: نیروی خوب وجود دارد و  اگر این امر به عنوان فصلی تبلیغی مانند محرم و صفر و  رمضان برای طلاب تبدیل شود، مطلوب خواهد بود.
عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه حاشیه شهر مشهد 400 مسجد دارد و سعی کردیم تا مراسم اعتکاف در آن مکان ها برگزار شود، گفت: اگر برگزاری اعتکاف برای نقاط محروم برنامه ریزی شود، مطلوب و کاری موفق است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز اعتکاف به صورت یک جریان در آمده است که به ایجاد نهادی مجهز نیاز است، تاکید کرد: اعتکاف یکی از ابزارهای توسعه انقلاب و فضای خیلی خوب و زمینه بسیار مناسبی است که در عرصه نظام وجود دارد.
وی نوکری بندگان خدا برای بندگی حق تعالی را ارزشمندتر از هر چیزی دانست و اظهار کرد: آوردن فضای اعتکاف در حوزه هنری و انعکاس آن در سطح جامعه کاری موفق می باشد که به هنرمندانی با انگیزه نیاز دارد.
در این دیدار که حاضران به ارائه گزارشی مختصر درباره فعالیت های پیش رو پرداختند، اواخر اسفندماه زمان برگزاری جشنواره مربوطه به میزبانی آستان قدس رضوی در عرصه های ادبی، هنری و علمی در مشهد اعلام شد.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha