پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ صهیب حبلی

حوزه/شیخ صهیب حبلی رئیس جمعیت "الفت" لبنان اشاره کرد: ما امروز برای تحقق پیروزی بر دشمن تکفیری در مرزهای شرقی لبنان جشن می گیریم و تاکید می کنیم: معادله سه گانه مقاومت، ارتش و ملت کشور و کرامت مردم لبنان را حفظ کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ صهیب حبلی رئیس جمعیت "الفت" لبنان اشاره کرد: ما امروز برای دستاورد آزادی سرزمین و تحقق پیروزی بر دشمن صهیونیستی در جنوب لبنان و دشمن تروریستی تکفیری در مرز های شرقی لبنان جشن می گیریم و تاکید می کنیم: معادله سه گانه مقاومت، ارتش و ملت کشور و کرامت مردم لبنان را حفظ کرد و این معادله با خون نیرو های مقاومت و سربازانی که در راه آزادی وطن به شهادت رسیدند، مستحکم شده است.

شیخ حبلی در مراسمی به مناسبت پیروزی ارتش و مقاومت در منطقه "عبرا" به نیرو های ارتش که این روز ها در جنگ آزاد سازی منطقه "جرود را س بعلبک و القاع" از دست تروریست های داعشی مشغول جهاد هستند درود فرستاد و گفت: این جنگ در راستای تکمیل آزاد سازی "جرود عرسال" از سوی مقاومت و خروج گروهک تروریستی جبهه النصره صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: ارتش و مقاومت دو بال عزت لبنان است و هیچ فرقی میان نیرو های مقاومت و سربازان ارتش نیست و هر دو از وطن حمایت می کنند.

این روحانی لبنانی همچنین به روان شهیدانی که در سوریه برای نابودی توطئه های تروریستی تکفیری و جلوگیری از انجام طرح های تروریستی و برپایی امارت های تکفیری و تروریستی در جهت حفظ امنیت رژیم صهیونیستی به شهادت می رسند، درود فرستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha