جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شعر و ادبیات

حوزه/ به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم نشست تخصصی شعر با همکاری موسسه فرهنگی شهرستان ادب معاصر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام جباری مدیرکل کتابخانه های عمومی از برگزاری نشست کتاب خوان تخصصی شعر و ادبیات با حضور استاد محمد علی مجاهدی پدر شعر آیینی کشور ، مجید شرافت، جواد محمد زمانی و دیگر شاعران و اساتید حوزه و دانشگاه خبر داد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم اظهار داشت: این نشست با همکاری موسسه فرهنگی شهرستان ادب معاصر ساعت 17:30  دوشنبه  30/5/1396 در تالار غدیر اداره کل کتابخانه ها واقع در خیابان ساحلی برگزار می شود. وی هدف از این نشست را اعتلای ادبیات اسلامی ایرانی، آشنایی با شعرا و سبک های شعری و همچنین اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص نثر و ادبیات پارسی به دیگر اقشار عنوان کرد و افزود: حضور شخصیت های تاثیرگذار همچون نویسندگان، هنرمندان و ... در جامعه به عنوان الگویی شایسته کمک شایانی به گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی می کند.

حجت الاسلام جباری نشست های کتاب خوان را نشستی دورهمی و صمیمی با اهالی فرهنگ و دانش دانست که در آن کتاب های خوب و کاربردی معرفی و با دیگر مخاطبین به اشتراک گذاشته می شود. وی در پایان گفت: این نشست های فرهنگی به صورت تخصصی، ویژه و عمومی در سطح استان و با همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی و فرهنگی با هدف اشاعه مطالعه مفید در بین تمامی گروه های سنی و ... برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha