جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب

حوزه/رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به این که امروز دشمن با جنگ عقیده و اعتقاد وارد صحنه شده است، گفت: شهادت مظلومانه شهید حججی و اثرگذاری خون پاک آن شهید در اقشار جامعه موجب عزتمندی آرمان انقلاب اسلامی و تقویت جبهه مقاومت شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی طائب، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیون بجنورد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه شهید محسن حججی، اظهار داشت: شهادت مظلومانه شهید حججی و اثرگذاری خون پاک آن شهید در اقشار جامعه موجب عزتمندی آرمان انقلاب اسلامی و تقویت روحیه مقاومت در جامعه شد.

وی با بیان اینکه جان‌فشانی مدافعان حرم مایه عزت انقلاب اسلامی شده است، افزود: رشادت‌های مدافعان حرم در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به ایثارگری شهدا برای تداوم راه پرافتخار انقلاب اسلامی، گفت: تلاش دشمن در این برهه زمانی، مقابله با نظام اسلامی از طریق جنگ روانی و انحراف افکار و اندیشه‌ها از مسیر ارزش‌های انقلاب است

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند با انحراف افکار، جوانان ما را از مسیر ارزش‌های انقلاب خارج کند، اظهار داشت: شهادت مظلومانه شهید حججی و اثرگذاری خون پاک آن شهید در اقشار جامعه موجب عزتمندی آرمان انقلاب اسلامی و تقویت روحیه مقاومت شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین طائب با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم مایه اقتدار و عزت کشور هستند و باید ادامه‌دهنده راه این شهیدان باشیم، افزود: امنیت هدیه ارزشمند شهدای مدافع حرم به کشور است و هیچ نعمتی هم بالاتر از امنیت نیست.

وی تصریح کرد: پیام شهدای مدافع حرم به دشمنان و استکبار جهانی و‌ در رأس آن‌ها آمریکا شیطان بزرگ‌ این است که مردم ایران به‌ویژه نسل جوان همان روحیه انقلابی و استکبارستیزی دوران دفاع مقدس را حفظ کرده‌اند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به اینکه دشمن امروز با جنگ عقیده و اعتقاد وارد صحنه شده است، گفت: شهدای مدافع حرم با‌ اخلاص، عقیده‌ پاک و با منش انقلابی خود فریب دنیا را نخوردند و امروز نیز نسل جوان ما با الگوپذیری از شهدا و پیروی از مقام معظم رهبری بر عقیده و عظم راسخ خود پایبند هستند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم با ایثار و جان‌فشانی خود به جهانیان نشان دادند که اگر به ایثار و فداکاری نیاز داشته‌ باشیم هنوز هم ملت ما آمادگی کامل دارند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طائب در ادامه با اشاره به این‌که در دنیا دو نوع تفکر در مورد دنیا و آخرت وجود دارد گفت: افرادی معتقدند که در دنیا همه‌چیز وجود دارد و این نوع تفکر باعث می‌شود که بهترین زندگی را در دنیا داشته باشند و درنهایت به شهدا و کسانی که در این دنیا مظلوم کشته می‌شوند تمسخر کرده و طعنه زنند.

وی اظهار داشت: اما نوع تفکر دیگری وجود دارد که آن‌ها به آخرتی دیگر اعتقاد دارند و زندگی خود را به دنیا محدود نمی‌دانند لذا درد و رنج دنیا را می‌خرند که لذت و شادی نامحدود اخروی را حس کنند که این از شهادت و ایثار آن‌ها مشخص است که این نوع تفکر در شهدای ما آشکار است.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا هیچ تأثیری در روحیه مردم ایران نداشته است، گفت: یزید و شمر زمان حاضر اسرائیل و آمریکا است و به خیال خود فکر می‌کنند که با تحریم‌ها می‌توانند ما را در پای بندی به انقلاب سست کنند درصورتی‌که سخت در اشتباه بوده و زیان واقعی را خود آن‌ها می‌چشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha