جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر مدرسه علمیه امام (ره) اسلام آبادغرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) شهرستان کرمانشاه، امر به معروف و نهی از منکر را واجب فراموش شده در جامعه امروز دانست و گفت:خداوند در گذشته قوم های مختلفی را بخاطر ترک این واجب عذاب کرد تا برای آیندگان درس عبرتی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله کرمی نیا، عصر امروز در جلسه بسیج ادارات شهرستان اسلام آبادغرب با موضوع «امر به معروف و نهی از منکر» اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر واجب فراموش شده در جامعه امروز است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه امر به معروف واجب عینی است و همه ملزم به انجام آن هستیم، گفت:  اگر خود اهل عمل باشیم و تذکر بدهیم، قطعا اثر خواهد کرد.

 وی با بیان این که هر موقع دیدیم گناه در جامعه زیاد شد، بدانیم امر به معروف کم رنگ شده است، خاطرنشان کرد: خداوند در گذشته قوم های مختلفی را بخاطر ترک این واجب عذاب کرد تا برای آیندگان درس عبرتی باشد.

حجت الاسلام کرمی نیا، بر ضرورت فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: احیای فرهنگ امر به معروف وظیفه ای همگانی است، اما در این بین طلاب و روحانیون مسئولیت سنگین تری بر عهده دارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha