شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی العماد عضو شورای سیاسی انصارالله

حوزه/ عضو شورای سیاسی انصارالله گفت: برخی احزاب یمن نظریه های مذهبی افراطی مبتنی بر وهابیت را مطرح کرده اند و می خواهند به هر قیمتی که شده خود را در خروج کشور از بحران ها سهیم بدانند، اما مردم مراقب و ناظر این گونه اقدامات مشکوک هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، علی العماد المشهد عضو شورای سیاسی انصارالله یمن در مشارکت تلفنی در شبکه المیادین، وضعیت کنونی یمن را استثنائی توصیف کرد و افزود: تمام نیروهایی که به مردم علاقه دارند امروز وظیفه دارند در برابر متجاوزان بایستند و اولویت های خود را در مبارزه با دشمنان یمن معلوم کنند.

وی افزود: برخی گروه های داخلی در یمن راه را گم کرده اند و در حالتی از سردرگمی و تردید به سر می برند و برنامه ای برای کار و ایفای نقش در کشور ندارند.

علی العماد در ادامه تاکید کرد همه نیروهای داخلی باید در برابر دشمنان متجاوز یمن متحد شوند و در شرایط کنونی کشور به سمت و سوی کار و فعالیت انتخاباتی و سیاسی نروند.

وی افزود: برخی پیام های سیاسی که از سوی برخی جریان های سیاسی داخلی به خارج از کشور ارسال می شود نگران کننده است و از سوی دیگر روی آوردن ناگهانی برخی جریان های داخلی به فعالیت سیاسی نیز تردید برانگیز است؛ چراکه به عنوان مثال جریانی مانند نشست ملی(المؤتمر الشعبی العام) اعلام کرده که ما در نبرد نظامی دخالت نداشته ایم، بلکه در نبرد سیاسی شرکت داشته ایم و شعارهایی سر می دهند گویی ما تا کنون در یمن هیچ نبردی به جز نبرد سیاسی و نزاع داخلی نداشته ایم و از سوی دیگر برخی نظریه های مذهبی افراطی مبتنی بر وهابیت را نیز مطرح کرده اند.

العماد در ادامه سخنان خود مسئولان نشست ملی را متهم کرد که می خواهند به هر قیمتی که شده خود را در خروج کشور از بحران ها سهیم بدانند، اما مردم مراقب و ناظر این گونه اقدامات مشکوک هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha