شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا

حوزه/حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید محمود مدنی در پیامی، انتصاب آیت‌الله هاشمی شاهرودی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در متن پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین مدنی آمده است: برادر بزرگوار حضرت آیت‌اللّه حاج سیّد محمود هاشمی شاهرودی(دامت‌برکاته)

انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به ریاست «مجمع تشخیص مصلحت نظام» که بیانگر حسن اعتماد معظم له به حضرتعالی می باشد را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

مدیرجامعه الزهرا(س) افزوده: امید است در ظلّ توجهات حضرت ولیّ عصر(عجل‌اللّه‌تعالی‌فرجه‌الشریف) با مدیریت عالمانه و هوشمندانه حضرتعالی و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند دوران گذشته، شاهد تحولی مهم در این نهاد ارزشمند و یادگار امام راحل (ره) به گونه‌ای برجسته و تاثیرگذار در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب شکوهمند اسلامی باشیم.

موفقیت روزافزون حضرتعالی در این مسئولیت خطیر و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

بدیهی است جامعه‌الزهرا‌(سلام‌الله‌علیها) به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع با تمامی ظرفیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود در عرصه‌های مرتبط با بانوان همچون گذشته در خدمت نظام اسلامی و ارکان معظم آن خواهد بود».

مدیر جامعه‌الزهرا‌(سلام‌الله‌علیها)

سیدمحمود مدنی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha