سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام احمدی فرد

حوزه/رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی از اجرای طرح آموزش عملی نماز با عنوان «نماز کلید بهشت» در شهرهای استان با همکاری ستاد اقامه نماز و آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا احمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، طرح آموزش عملی نماز با عنوان «نماز کلید بهشت» در تمام شهرهای استان برای آموزش مربیان سوادآموزی آموزش‌وپرورش اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح «نماز کلید بهشت»، ترویج معارف نماز و آموزش درست‌خوانی آن به سواد آموزان است، افزود: همچنین توسعه و ترویج فرهنگ نماز، آشنایی سوادآموزان با ضرورت اقامه نماز، تقویت نحوه تلفظ صحیح نماز، آشنایی سوادآموزان با برخی از احکام نماز و تقویت نگرش سواد آموزان به قرائت صحیح نماز ازجمله اهداف اجرای این طرح است.

حجت‌الاسلام احمدی فر تصریح کرد: طرح «نماز کلید بهشت» در سه دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم انجام می‌گیرد و این دوره آموزشی با شرکت مربیان سوادآموزی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه مقرر است تا آموزشیاران بعد از گذراندن این دوره آموزشی آموزش عملی نماز را به یک هزار و 100 نفر سوادآموز هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید آموزش دهند.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان با بیان اینکه ایجاد انگیزه در بین سواد آموزان می‌تواند گامی مؤثر در جهت ترغیب آن‌ها به آموزش درست‌خوانی نماز باشد، اظهار داشت: این طرح با عنوان نماز، کلید بهشت با همکاری آموزش‌وپرورش و ستاد اقامه نماز استان در تمام شهرهای استان اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اجرای این طرح در شهرستان اسفراین با حضور 150 مربی و آموزش‌دهنده سوادآموزی به مدت 2 روز آغاز شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha