پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجاب

مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: باید حجاب و عفاف به‌عنوان فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه ترویج و نهادینه شود تا در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان همچون سدی محکم ایستادگی کند.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف به‌عنوان یکی از ضرورت‌های باورهای دینی مستلزم برنامه‌ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است.

وی افزود: باید حجاب و عفاف به‌عنوان فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه ترویج و نهادینه شود تا در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان همچون سدی محکم ایستادگی کند.

حجت‌الاسلام مهرپویان تصریح کرد: سردمداران استکبار جهانی به‌خوبی فهمیده‌اند که حجاب سد راه آن‌هاست، بنابراین تنها راه ضربه زدن به کشورهای اسلامی رواج بدحجابی و بی‌حجابی در این کشورها است.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سالم‌سازی و صیانت جامعه از آسیب‌های اجتماعی، گفت: برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه باید از تمام توان خود بهره ببریم.

مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت ترویج و تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، افزود: باید بیش‌ازپیش به ترویج و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه  توجه شود.

وی ادامه داد: جامعه در مورد مسئله حجاب و عفاف با چالش‌های بسیاری روبرو است؛ چراکه دشمنان اسلام و قرآن با سیاه نمایی و کمرنگ نشان دادن اثرات حجاب و عفاف به تضعیف ارزش‌های اسلامی می‌پردازند و لازم است همه در این زمینه هوشیار باشیم.

به گفته استاد حوزه علمیه خراسان شمالی، دشمنان برای اینکه جامعه را به انحراف بکشند از تمام ابزارهای تبلیغاتی خود نظیر ماهواره و فضای مجازی استفاده کرده و به‌طور آشکار در حال مبارزه با حجاب و عفاف در جامعه هستند و با ژست‌های روشنفکری خود جامعه و به‌ویژه نسل جوان را هدف قرار داده‌اند.

وی اظهار داشت: دشمنان اسلام و قرآن با طرح این موضوع که حجاب در جامعه دست‌وپا گیر است و مانع رسیدن جوانان به اهداف بالاتر و پیشرفت می‌شود، تلاش می‌کنند ذهن جوانان را نسبت به مسئله حجاب و عفاف بدبین کرده تا به این طریق به اهداف شوم خود نزدیک‌تر شوند.

حجت‌الاسلام مهرپویان تأکید کرد: باید حجاب و عفاف به‌عنوان فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه ترویج و نهادینه شود تا بتواند همچون سدی محکم در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه حجاب یکی از شعائر اصلی دین مبین اسلام که باید در جامعه به‌صورت درست و صحیح رعایت شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر زنان، مردان جامعه اسلامی نیز باید عفاف را پیشه خود سازند تا مسئله حجاب و عفاف در جامعه به یک فرهنگ و ارزش دینی تبدیل شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha