پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمدامین فاطمی کیا مسئول مرکز رسانه ای عصر ظهور

حوزه/ مسئول مرکز رسانه ای عصر ظهور اهواز گفت: نماهنگ «فرهنگ غدیر» و مجموعه صوتی و تصویری «فریضه حج» عنوان دو محصول رسانه‌ای این مرکز است که إن شاءالله قرار است در روزهای آتی از رسانه ملی پخش شوند.

حجت الاسلام محمدامین فاطمی کیا، مسئول مرکز رسانه ای عصر ظهور اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تولیدات اخیر این مرکز رسانه‌ای، گفت: نماهنگ «فرهنگ غدیر» و مجموعه صوتی و تصویری «فریضه حج» عنوان دو محصول رسانه‌ای مرکز عصر ظهور اهواز است که إن شاءالله قرار است در روزهای آتی از رسانه ملی پخش شود.

وی با اشاره به مجموعه نماهنگ «فرهنگ غدیر»، گفت: این مجموعه نماهنگ هفت قسمتی توسط گروه رسانه‌ای صف تهیه و تولید شده و به بازخوانی توصیه‌های حضرات معصومین(ع) پیرامون گرامیداشت عید بزرگ غدیر خم می‌پردازد.

مسئول مرکز رسانه ای عصر ظهور اهواز، افزود: مجموعه نماهنگ «فرهنگ غدیر» به کارگردانی حجت الاسلام میلاد امینی موحد و تهیه‌کنندگی گروه رسانه‌ای صف تولید شده و هم‌زمان با ایام عید سعید غدیر خم از شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد.

حجت الاسلام فاطمی کیا، با اشاره به محتوای مجموعه نماهنگ «فرهنگ غدیر»، بیان داشت: هفت قسمت مجموعه نماهنگ «فرهنگ غدیر» به موضوعاتی همچون «فضیلت اطعام، روزه گرفتن، هدیه دادن و ذکر صلوات و...» اختصاص داده شده که ائمه اطهار(ع) به انجام این اعمال در روز عید غدیر خم تأکید فراوان داشته‌اند.

وی در ادامه پیرامون تولید مجموعه نماهنگ «فریضه حج»، گفت: این مجموعه نماهنگ در شش قسمت به بازخوانی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران حج بیت‌الله در هشتم مردادماه جاری می‌پردازد.

این فعال فرهنگی، با بیان اینکه هر شش قسمت مجموعه نماهنگ و پادکست «فریضه حج» «فریضه حج» با محوریت بیانات مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: در این مجموعه نماهنگ و پادکست، پیرامون استفاده از فرصت گران‌بهای حج و توجه به مؤلفه‌های مهمی چون «قضایای تلخ حج سال ۹۴، فرصت هم‌زبانی و همدلی مسلمانان و همچنین تقویت وحدت امت اسلامی» توجه شده و إن شاءالله از ابتدای ماه ذی‌الحجه از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود.

گفتنی است، گروه رسانه‌ای صف وابسته به مرکز فرهنگی جهادی عصر ظهور اهواز-تولیدات مختلفی با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی شیعه داشته است که «ضیافت علوی»، «لحظه‌ها را دریاب»، «از حله تا کربلا»، «مرد تشکیلات» و «چند بار بگویم؟» از مهم‌ترین محصولات این گروه رسانه‌ای می‌باش.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha