پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهید حججی

حوزه/ حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه شهدا با داشتن معرفت، شناخت و عقلانیت مسیر شهادت را انتخاب کردند، گفت: آنها امامشان را شناختند و با او پیوند خوردند، امروز هم یکی از رسالت های ما که فرصت آن در عالم فراهم شده نشان دادن اسلام ناب و حقیقت اسلام به جهانیان است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، در مراسم بزرگداشت شهید حججی در جوار پیکر مطهر شهید گمنام که امشب در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد، گفت: شهید حججی در نامه‌ای به امام رضا(ع) از ایشان خواسته بود، آقا جان دوست دارم، همانند علی اکبر(ع) در جوانی شهدِ شیرین شهادت را بنوشم و جان ناقابلم را فدای شما اهل بیت کنم .

وی با بیان اینکه شناخت امامان آسان نیست، تصریح کرد: به گفته مقام معظم رهبری، یکی از رسالت های ائمه اطهار (ع) معرفی خودشان به جامعه است که مردم بدانند زندگی امروزشان را با امام و ولی جامعه هماهنگ و سعی کنند که در زندگی جلو و عقب نیفتند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی، با بیان اینکه شهدا با داشتن معرفت، شناخت و عقلانیت مسیر شهادت را انتخاب کردند، خاطر نشان کرد: آنها امامشان را شناختند و با او پیوند خوردند، امروز هم یکی از رسالت های ما که فرصت آن در عالم فراهم شده نشان دادن اسلام ناب و حقیقت اسلام به جهانیان است .

وی در خصوص سخنان حاج قاسم سلیمانی، سردار رشید اسلام در رابطه با آبرو و عزت اسلام ناب، افزود : خداوند برخی اوقات برای تبلیغ یک چیزی و برای نشان دادن عظمت یک موضوعی یک حادثه می آفریند، شهید محسن حججی برای عظمت بخشیدن به مدافعان حرم، عظمت دفاع از حرم را هدیه داد.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه امام رضا (ع) فرمودند: قطعا مردم از ما اطاعت می کنند، اظهار داشت: دشمن تلاش های زیادی برای سازماندهی جریانات مختلف می کند، تا حقیقت اسلام ناب به عالم ارائه نشود، اما غافل از اینکه شهادت مدافعان حرم، خود نشان گر اسلام ناب است ..

وی از حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی که خواستار برپایی مراسم بزرگداشت شهید حججی بودند تشکر کرد و افزود: زمانی که نماینده ولی‌فقیه و منصب امامت جمعه شهر به یک شخص واگذار گردد زمینه وحدت، انسجام و همدلی ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه شخصیت‌های معنوی خود را مطرح نمی‌کنند، خاطرنشان ساخت: وقتی آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) رحلت کردند، صدها روحانی از امام خمینی(ره) درخواست کردند که مرجعیت را بپذیرند، چراکه ایشان نگفتند که من جلودارم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبیبا اشاره به جلسه‌ای که آیات جنتی، علم الهدی، خاتمی و حجج اسلام والمسلمین رئیسی و تقوی در آن حضور داشتند، عنوان داشت: همه این بزرگان معترفند، بهترین کسی که امروز می‌تواند زمینه‌ساز انسجام و وحدت بیشتر در استان شود، حجت الاسلام والمسلمین عبادی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha