جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ رونمایی از نرم افزار چندرسانه‌ای با فرزانگان (۱)

حوزه/ نرم‌افزار چند‌رسانه‌ای با فرزانگان(۱) در مرکز پژوهش‌های صداوسیما در قم رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» درمراسم رونمایی از نرم‌افزار چند‌رسانه‌ای با فرزانگان(1) جمعی از مدیران رسانه ملی و مسئولان اداره کل پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما حضور داشتند.

 آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری عضو شورای عالی حوزه های علمیه در سخنانی گفت: با بیان اینکه در ابتدا هدف مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما به عنوان حلقه وصل با فرهیختگان، بزرگان و عالمان دین بوده، اظهار داشت: انتظار این است این ارتباط با حوزه باعث ارتقاء و افزایش روز افزون در موضوعات مختلف شود و جامعه از آثار این ارتباط بهره مند گردد.

در ادامه دکتر رضی معاون پژوهش و برنامه ریزی و نظارت سازمان صدا وسیمای استان قم، نیز در سخنانی گفت: امروز در فضای رقابتی سنگین و با تنوع انواع رسانه ها و فضای مجازی و برنامه ها مواجه هستیم به همین دلیل این امر می طلبد برای فعالیت بهتر و مؤثر در حوزه های چون ذائقه سازی مخاطب، نیاز سنجی، جهت دهی، هدف گذاری و برنامه ریزی پیش رفت ،تابتوان قدمهای بهتری در عرصه دین برداشت.

این نرم افزار كه با کوشش مدیریت گنجينه فرزانگان تدوين شده گزیده ای از اطلاعات موجود ( فیلم و عکس و زندگی نامه ) دویست شخصیت علمی و اخلاقی حوزه های علمیه  است که با هدف بهره گیری در رسانه ملی و سایر عرصه های تولید فیلم فراهم آمده است.

نرم‌افزار چند‌رسانه‌ای با فرزانگان(1) خاطرات سال های تحصیل و تهذیب، روایت مبارزات در سال های پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و ديگر بخش هاى مهم و ارزشمند حيات پر افتخار علما با هدف تولید برنامه هایی با محوریت سبک زندگی بزرگان و بیان تاریخ شفاهى انقلاب اسلامى آمده است.

خاطرنشان می شود: در پایان این مراسم از این نرم افزار  توسط آیت الله حسینی بوشهری معاون جامعه مدرسین و امام جمعه قم و دکتر رضی رونمایی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha