پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
به آتش کشیدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست ها

حوزه/ جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر حمایت خود از پایداری اهالی قدس در مقابله با اشغالگران اسرائیلی در سایه سکوت خفت بار اعراب در یاری مسجد الاقصی تاکید کرد و افزود: برای مقابله با توطئه اشغالگران و طرح های آن ها آماده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر حمایت خود از پایداری و پافشاری اهالی قدس در مقابله با اشغالگران اسرائیلی در سایه سکوت خفت بار اعراب در یاری مسجد الاقصی تاکید کرد و افزود: برای مقابله با توطئه اشغالگران و طرح های آن ها آماده است.

این جنبش همچنین به شتاب برخی سازمان های عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار داد.

جنبش جهاد اسلامی به مناسبت سپری شدن 48 سال از به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی، پافشاری اهالی قدس در پایداری در مقابله با سیاست های سرکوبگرانه و شکنجه گرانه اشغالگران برای دور ساختن آنان از قدس را ستود.

جهاد اسلامی گفت: چهل و هشت سال از زمان به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی می گذرد و اکنون هر روز که می گذرد از جنایت ها و حرمت شکنی های صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی و تعرض به نگهبانان  صحن شریف مسجد، دل هایمان می سوزد.

در ادامه بیانیه جهاد اسلامی آمده است: چهل و هشت سال است که آتش کینه توزی های صهیونیستی ها شعله ور است و اعراب نیز به سکوت خفت بار خود ادامه داده و مسجد القصی را یاری نکرده و با توطئه ها و طرح های اشغالگران مقابله نمی کند.

جنبش جهاد اسلامی اشاره کرد: با وجود توطئه ها و طرح هایی که می خواهد به پایداری اهل قدس ضربه بزند، حاکمیت قدس برای اهالی آن خواهد بود و اشغالگران نابود خواهند شد.

این جنبش تصریح کرد ملت فلسطین با تمام اقشار و امکانات خود از پایداری اهالی قدس و بیت المقدس حمایت خواهد کرد و درگیری اخیر قدرت ملت ما را در مقابله و پایداری ثابت کرد.

جنبش جهاد تاکید کرد: وحدت ملی یکی از اصول استواری است که مبارزه ملت، مقاومت و جهاد بر آن تکیه دارد و تحقق این وحدت در گرو پاسخ به خواسته های ملت و وصیت های شهدا و خواسته های اسرا است.

این جنبش همچنین به شتاب بعضی از سازمان های عربی برای عادی سازی روابط با اشغالگران صهیونیستی هشدار داد و گفت: از اعراب انتظار می رود با تمام توان خود از مسجدالاقصی حمایت کرده و برای تقویت مقاومت فلسطینی ها در قدس و اطراف آن تلاش کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha