پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماز

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی تربیت «مربی نماز»، با مشارکت علمی روحانیون خبر داد.

حجت الاسلام عابدین درویش پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه در این کارگاه آموزشیاران نهضت سوادآموزی، آموزش های لازم را در خصوص قرائت اذکار نماز، احکام و آداب نماز فرا می گیرند، گفت: روحانیون در این کارگاه ها با استفاده از شیوه های جدید و کارآمد آموزش تخصص نماز را به شرکت کنندگان آموزش می دهند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی 180 ساعت آموزش تخصصی نماز را زیر نظر اساتید حوزه  فرا می گیرند، افزود: آموزشیاران در صورت موفقیت در این کارگاه گواهینامه تربیت مربی نماز دریافت می کنند .

رئیس ستاد اقامه نمازاستان لرستان در ادامه از برگزاری طرح آموزشی با محوریت نماز برای مدیران دستگاه های اجرایی این استان خبر داد و گفت: در این طرح (مکنت) نیز مبلغان به مدیران راهکارهای شیوه های جذب نمازنماز کارکنان را اموزش می دهند.

حجت الاسلام دوریش پور در پایان از اجرای  طرح تربیت مربی نماز برای مربیان پیش دبستانی، پرستاران، معلمان و مربیان پرورشی خبر داد و  اظهار کرد: این طرح ها نیز در طول سال با همت مبلغان و روحانیون و با هدف فرهنگ سازی برای ترغیب و تشویق کودکان، نوجوانان و خانواده ها به نماز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha