چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین قطبی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قطبی تصریح کرد: در جامعه اسلامی زندان صرفاً محل حصر افراد نیست، بلکه باید فضایی برای تربیت باشد، لذا انجام امور تبلیغی توسط روحانیون یک الزام است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، صبح امروز حجت الاسلام محمد قطبی و هیأت همراه، با حضور در زندان مرکزی اصفهان با رئیس و معاونین این زندان دیدار و گفتگو کرده و از نزدیک با روند فعالیت های آن آشنا شدند.

در این دیدار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تاکید کرد: انجام کارهای فرهنگی و تبلیغی برای افراد زندانی علاوه بر منفعت تربیتی برای خود زندانیان، برای خانواده ها و گروه های وابسته آنها دارای  نفع خواهدداشت.

وی بیان کرد: انجام برنامه های تبلیغی و فرهنگی در محیط زندان اامروزه یک ضرورت است درهمین راستا دفتر تبلیغات اسلامی برای همکاری در این زمینه ها امادگی همه جانبه  خود  را اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قطبی  تصریح کرد: در جامعه اسلامی زندان صرفاً محل حصر افراد نیست، بلکه باید فضایی برای تربیت باشد، لذا انجام امور تبلیغی توسط روحانیون یک الزام است.

برپایه این گزارش، در این دیدار توافق شد دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در راستای اهداف و مأموریت قطب های پنجگانه خود، اعزام روحانی برای حضور در زندان و انجام کارهای فرهنگی در قالب سخنرانی، برپایی نماز جماعت، پرسش و پاسخ و مشاوره مذهبی در برنامه کاری خود قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین قطبی در ادامه از بخش های مختلف زندان مرکزی اصفهان به ویژه کارگاه های تراشکاری، صنایع چرم و منبت کاری که توسط زندانیان اداره می شد، بازدید به عمل آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha