جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 423944
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
عید غدیر

حوزه/کارگاه آموزشی منبر غدیر پنج شنبه و جمعه دوم و سوم شهریورماه در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، دوره آموزشی پنج شنبه و جمعه دوم و سوم شهریورماه در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار می شود.

بر اساس این گزارش: کارگاه آموزشی منبر غدیر با حضور اساتید حوزوی از جمله حجج اسلام محسن قرائتی، توحیدی، عباسی، حسینی قزوینی و نجم الدین طبسی پنج شبنه در دو نوبت صبح از ساعت 8 تا نماز ظهر و عصر از ساعت 16 تا 120 و جمعه از ساعت 8 تا 12 برگزار می شود.

این کارگاه آموزشی ویژه طلاب و روحانیان سطح 2، 3 و خارج است که برای نام نویسی در این کارگاه می توانند تا چهارشنبه یکم شهریور به دفتر معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم واقع در حیاط اداری مدرسه عالی دارالشفاء قم مراجعه کنند.

لازم به ذکر است:این کارگاه آموزشی منبر غدیر با همکاری معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قم، موسسه غدیرشناسی، بنیاد بین‌المللی غدیر و جامعة المصطفی العالمیه برگزار می شود.

علاقه مندان شرکت در این دوره برای اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه اینترنتی مؤسسه غدیر شناسی به نشانی www.ghadirshenasi.ir مراجعه کنند یا با شماره‌های 09191542824 و 09022022161 تماس گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha