جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار اعضای برگزاری کننده ستاد غدیر معاونت تبلیغ حوزه

حوزه/ حضرت آیت الله علو ی گرگانی بر تبیین اصول سه گانه غدیر اکمال دین، اتمام نعمت و رضایت خدا در حین سخنرانی از سوی مبلغین تاکید کردند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش ازظهر امروز در دیدار اعضای برگزاری کننده ستاد غدیر معاونت تبلیغ حوزه بابیان اینکه لازم است اصول سه گانه اکمال دین، اتمام نعمت و رضایت خدا را در حین سخنرانی مورد توجه قرار داد، گفتند: اگر بتوانیم در مسئله ولایت این سه اصل برای مردم تبیین کنیم توانستیم قدم بزرگی برداریم.

کارگاه آموزشی غدیر با شرکت 1800 مبلغ

حجت الاسلام و المسلمین شریفی نیز در این دیدار با بیان اینکه امسال نیز همانند سال گذشته کارگاه آموزشی منبر غدیر با حضور طلاب حوزه علمیه قم  برگزاری خواهد شد از حضور1800 طلبه برای حضور درکارگاه منبر غدیر خبر داد.

 معاون تبلیغ حوزه علمیه با بیان اینکه در سال گذشته در این همایش1500نفر شرکت کرده بودند یکی از طرح های در حال اجرا  راخطبه خوانی غدیریه عنوان کرد و  اظهار داشت: در تلاش هستیم این طرح را درجامعه گسترش دهیم.

وی افزود: این کارگاه آموزشی با حضور اساتیدی چون حجج اسلام و المسلمین حسینی  قزوینی، نجم الدین طبسی، قرائتی، توحیدی، عباسی برگزار خواهد شد.

  گفتنی است: این کارگاه آموزشی 2و 3 شهریور ماه ساعت 8 صبح در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء برگزار خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha