جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: صنایع دفاعی در جمهوری اسلامی ایران صنایعی پاک و تعریف شده در چارچوب شرع و قانون است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار نماینده وزیر دفاع و مسئولین رده ها و یگان های مربوطه در استان قم گفت: صنایع دفاعی در جمهوری اسلامی ایران صنایعی پاک و تعریف شده در چارچوب شرع و قانون است و دشمن قصد ندارد متوجه این مسئله بشود که جمهوری اسلامی مخالف تولید سلاح های کشتار جمعی است.

امام جمعه قم افزود: تولید سلاح های کشتار جمعی وشیمیایی از نظر شرعی حرام است و جمهوری اسلامی مقید به این مسئله است اما دشمنان ایران نمی خواهند این مسئله را متوجه بشوند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: باید  به سم پاشی های دشمن و ناآگاهان داخلی بی اعتنا بود و روز به روز بر قدرت دفاعی کشور افزوده شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با ارزشمند دانستن تلاش کارشناسان و متخصصان صنعت دفاعی کشور در مهندسی معکوس اظهار داشت: ضرورت دارد در صنایع دفاعی قدرتی حاصل شود که دشمنان از این قدرت هراس داشته باشند تا مبادا خیال خامی به ذهنشان خطور کند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید تهرانی مقدم گفت: رمز موفقیت نیروهای نظامی در جمهوری اسلامی ایران، ایمان به خدا و اطلاعت از اوامر الهی بر اساس آموزه های دینی است که می تواند روحیه جهادی و دفاعی را در مقابل دشمنان تقویت نماید.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha