جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانواده شیخ قشعمی

حوزه/ خانواده شیخ محمد القشعمی در اعتراض به محاکمه وی و خانواده اش اعلام کردند: شیخ و دو فرزندش بی گناه هستند و تهمت هایی که به آنها نسبت داده شده باطل است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» روز پیش اولین جلسه دادگاه محاکمه حجت الاسلام شیخ محمد صالح القشعمی از روحانیان شیعه بحرین و پسرش به نام ابوالفضل و دخترش به نام امیره برگزار شد.

این خانواده به اتهام وابستگی به گروه های تروریستی مورد محاکمه قرار می گیرند و اکنون با وجود آنکه تحقیقات از آنها به پایان رسیده است بیش از 190 روز است که در زندان بسر می برند.

خانواده شیخ محمد القشعمی در اعتراض به محاکمه وی و خانواده اش اعلام کردند: شیخ و دو فرزندش بی گناه هستند و تهمت هایی که به آنها نسبت داده شده باطل است. دادگاه بحرین شیخ قشعمی و ده ها نفر دیگر را به تلاش برای فراری دادن 10 زندانی انقلابی در ژانویه گذشته و قتل نیروهای امنیتی متهم کرده است.

اکنون خانواده شیخ قشعمی می گویند پرونده رسمی اتهامات شیخ هنوز به وکیل وی تحویل داده نشده و این نشان از ساختگی و غیر واقعی بودن تهمت ها دارد.

خانواده حجت الاسلام قشعمی همچنین گفتند شیخ با آنها تماس تلفنی داشته و در این تماس روحیه بسیار بالایی داشته که ناشی از توکل به خای متعال است.

خانواده شیخ همچنین تاکید کردند: تهمت های که به وی نسبت داده شده ساختگی است و با هدف انتقام جویی صورت گرفته و شیخ از تمام این تهمت ها به دور است و این بر کسی پوشیده نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha