پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه / معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران فارس از شناسایی استعدادهای برتر خبر داد و گفت: مرحله استانی مصاحبه علمی استعدادهای برتر با شرکت طلاب خواهر واجد شرایط اولیه، انجام شد.

خانم مدینه صدیق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، گفت: در فراخوان شناسایی استعدادهای برتر و ممتازان حوزه‌های علمیه خواهران سال 96-95 تعداد 52 پرونده در دو عرصه پژوهش و آموزش تشکیل شد و طلاب واجد شرایط اولیه در مصاحبه استانی شرکت کردند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس در خصوص روند شرکت در این فراخوان، ادامه داد: پس از مراجعه طلاب به مدرسه محل تحصیل خود و تکمیل کاربرگ‌های مخصوص، مدارک و مستندات به مدیریت استانی ارسال شد.

صدیق ادامه داد: پس از بررسی لازم توسط مدیریت حوزه استان در خصوص احراز شرایط اولیه و کسب حد نصاب نمره، طلاب پذیرفته‌شده در مصاحبه استانی شرکت کردند.

وی با اشاره به افزایش تعداد راه‌یافتگان طلاب حوزه علمیه خواهران استان فارس به مرحله کشوری نسبت به سال گذشته، بیان داشت: 24 نفر از طلاب، موفق به کسب امتیاز در مرحله استانی و دعوت به مصاحبه کشوری قم شدند که در صورت پذیرفته شدن، تحت حمایت اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر قرار می‌گیرند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران فارس ضمن معرفی پایگاه اطلاع‌رسانی امور نخبگان و استعدادهای برتر به نشانی http://nab.whc.ir گفت: این فراخوان هر ساله در بازه زمانی بهمن ماه تا نیمه اسفندماه، به مدارس ارسال می‌گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha