جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ علی دعموش

حوزه/ شیخ دعموش گفت: کسانی که به تروریست های تکفیری منطقه دل بسته بودند، باید در موضع گیری ها و پیمان ها و محاسبات سیاسی خود خود بازنگری کنند، زیرا چیزی که به آن دل بسته بودند شکست خورده و رو به نابودی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نائب رئیس شورای اجزایی حزب الله روز گذشته در سخنان خود در مراسم جشنی در سالن اجتماعات مجتمع المجتبی در بیروت گفت: محور مقاومت در منطقه در حال پیشروی میدانی و سیاسی است و روز به روز پیروزی های بیشتری در مقابل تروریست ها به دست می آورد و اکنون نیز توانست در برابر تروریست ها به نتیجه ای برسد که ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا از دست یابی به آن ناتوان بودند.

وی افزود: استکبار جهانی و حامیان منطقه ای آنها از داعش و تروریست های تکفیری برای تجزیه منطقه و تسلط بر آن و ملت های منطقه به ویژه محور مقومت استفاده کردند، اما اکنون این تروریست ها در حال نابودی کامل هستند و از این رو کسانی که به این تروریست ها دل بسته بودند، باید در موضع گیری ها و پیمان ها و محاسبات سیاسی خود خود بازنگری کنند، زیرا چیزی که به آن دل بسته بودند شکست خورده و رو به نابودی است.

شیخ دعموش گفت: پروژه تروریست ها در عراق و سوریه و لبنان شکست خورد و امارت گروه های تروریستی در لبنان سرنگون شد و نبرد عرسال نشان داد که مقاومت و ارتش توانستند امارت تکفیری ها را سرنگون کنند و فتنه آنها را خاموش و آنها را از لبنان بیرون کنند.

این عضو ارشد حزب الله ادامه داد: ارتش لبنان و مقاومت امروز وارد معرکه نهایی خود با تروریست ها شده اند و مقاومت امروز در کنار ارتش سوریه در حال ریشه کن ساختن داعش از قلمون غربی است و ارتش لبنان نیز در حال نبرد با تکفیری ها در لبنان است و البته این نبرد متعلق به تمام مردم لبنان است و پیروزی در آن حتمی و تخلف ناپذیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha