چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان گفت: دولت باید با ایجاد و تحقق وعده های اشتغال و رفع بیکاری و همچنین اتمام طرح های نیمه تمام در راستای اقتصاد مقاومتی قدم بردارد

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در اولین روز از هفته دولت در دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی این استان، با بیان این که خدمت به مردم و حل مشکلات مردمی عبادتی بزرگ در نزد خداوند است، بیان داشت: هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردها و خدمات دولت است که در این راستا باید با ایجاد و تحقق وعده های اشتغال و رفع بیکاری به مردم قدم برداشته شود .

وی با اشاره به اینکه دولتمردان و مسئولان دستگاههای اجرایی باید با الگوگیری از شهدای دولت در خدمت خود به حل مشکلات مردم گام های ارزشمندی بردارند، خاطر نشان کرد: عبادت ،بندگی خدا و حرکت در مسیر ولایت برای خدمت خالصانه و بی منت به مردم از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه در روایات دینی خدمت به مردم مهر قبولی سایر عبادات محسوب می شود، اظهار داشت: امروز نیز مسئولان و دولتمردان باید با الگوگیری از آن شهدای بزرگوار با ایجاد اشتغال در حوزه های متعدد و رفع موانع بیکاری در جامعه در خدمت خالصانه و بی منت به مردم قدم بردارند .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تاکید بر این که در استان لرستان طرح های اقتصاد مقاومتی فراوانی وجود دارد که دولت باید با تکمیل این طرح ها اقدامات مثبت و ارزشمندی در حوزه اشتغال بردارد، گفت:دولت باید در راستای تحقق وعده ها و شعارهای خود با همت و برنامه ریزی در کاهش آمار بیکاری و رفع موانع تولید و بهره وری حرکت نماید.

وی با اشاره به این که اعتمادسازی کار مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی است، بیان داشت: با تحقق وعده های دولت و رفع موانع و مشکلات پیش روی اقتصاد جامعه بخشی از اعتماد مردم به دولت و خدمات نظام جمهوری اسلامی فراهم خواهد شد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان و نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر این که وحدت و همدلی و هم افزایی در راستای پیشرفت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باید در صدر وظیفه و خدمت مسئولان قرار گیرد، افزود: دولت نیز باید با فرهنگ سازی در راستای تحقق وعده ها و شعارهای مسئولان و انگیزه و امید بیشتر در بین دولتمردان برای خدمت رسالت خود را انجام دهد .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان خاطر نشان کرد:هفته دولت فرصتی مغتنم برای خدمت مضاعف به مردم و همچنین بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه های گوناگون به مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی است .

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha