جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سید محمدتقی مدرسی از علمای کربلا

حوزه/ آیت الله مدرسی تاکید کرد: ما هیچ گاه نقش بزرگان نهضت اسلامی به ویژه مراجع، شهدا و فرماندهان و رهبران احزاب و گروه های رسالت محور را در آزادی و عزت عراق فراموش نمی کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سید محمدتقی مدرسی از علمای کربلا امروز جمعه در بیانیه هفتگی خود از مردم عراق خواست به کمک ها و حمایت های خود از نیروهای مسلح در جبهه آزادسازی تلعفر ادامه دهند.

ایشان افزود: ما از نیروهای مسلح عراق و عملکرد خوب آنها در عملیات آزادسازی شهر مظلوم تلعفر قدردانی می کنیم و تاکید می کنیم لازم است مردم همچنان به کمک ها و حمایت عای خود از رزمندگان ادامه دهند تا تمام خاک عراق از وجود تروریست ها پاک شود.

این عالم شیعه ادامه داد: ما هیچ گاه نقش بزرگان نهضت اسلامی به ویژه مراجع، شهدا و فرماندهان و رهبران احزاب و گروه های رسالت محور را فراموش نمی کنیم و با یاد داریم که آنها زمینه را برای آزادی و استقلال عراق فراهم کردند و جوانان را از وظیفه خود برای نجات عراق آگاه کردند.

ایشان افزود: مرجعیت شیعه همچنان در کنار نیروهای ارزشی به نقش و وظیفه خود در دفاع از ارزش ها و میهن عمل می کند و تمام مردم نیز چون کوهی محکم از آنها حمایت خواهند کرد.

آیت الله مدرسی خاطر نشان کرد: در ماه ذی‌الحجة که برادران و خواهران ما راهی بیت الله الحرام و برخی نیز به مراقد ائمه(ع) به ویژه در کربلا مشرف می شوند و روزهای عرفه و عید قربان را در کنار امام شهید خود سپری می کنند، در چنین ایامی شایسته است از خداوند متعال بخواهیم دل های ما را به هم نزدیک کند و ما را متحد سازد و گام‌های ما را در برابر دشمنان و در برابر چالش های بزرگی که در انتظار ما است استوار سازد و زمینه زندگی سعادتمندانه و عزت و کرامت مردم را فراهم سازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha