شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مرتضی خاکباز

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، غدیر را از بزرگ ترین شعائر الهی در ترویج ارزش های دینی دانست و گفت: غدیر شناسنامه و هویت شیعه و نماد حقانیت اسلام ناب محمدی (ص) است .

حجت الاسلام مرتضی خاکباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه قریب به 35 مبلغ در امامزادگان و بقاع متبرکه استان لرستان در دهه غدیر به فعالیت تبلیغی مشغول هستند، گفت: خطبه خوانی غدیر، تجلیل از سادات، برگزاری نشست هایی با موضوع غدیر و ولایت مداری و برگزاری محافل انس با قرآن از برنامه های محوری و شاخص اداره کل اوقاف و امر خیریه در بقاع متبرکه و شاخص این استان است .

وی با بیان اینکه برنامه های دهه امامت و ولایت باید بصورت مردمی و باشکوه خاص برگزار شود، خاطر نشان کرد: غدیر نماد ولایت مداری جامعه اسلامی و شیعی است و برگزاری باشکوه برنامه های دهه غدیر موجب انتقال روحیه ولایت مداری به نسل جوان خواهد شد .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به اینکه غدیر فرصتی مغتنم برای تبلیغ، تبیین و تشریح روحیه ولایت مداری در جامعه است ،گفت: غدیر عید اکمال دین و برترین عید شیعیان است و باید تلاش کنیم برنامه های دهه غدیر در شان و منزلت این ایام برگزار شود .

حجت الاسلام خاکباز در پایان عید غدیر را از بزرگ ترین شعائر الهی در ترویج ارزش های دینی دانست و یادآور شد: غدیر شناسنامه و هویت شیعه و نماد حقانیت اسلام ناب محمدی (ص) است .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha