جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 آیت الله غیاث الدین طه محمدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان، توسعه و پشتیبانی از حوزه های علمیه را ضروری خواند و تصریح کرد: باید در این عصر و زمان از حوزه علمیه حمایت کرده و بدانیم که تقویت حوزه، تقویت اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه همدان در مدرسه آخوند ملاعلی(ره) همدان، ضمن خیر مقدم به آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، اظهار داشت: امروز تنها امید بشریت حوزه های علمیه است.

نماینده ولی فقیه در همدان ادامه داد: ابر قدرت شرق به زباله دان تاریخ پیوست و غرب به زمین خورده و اسلام وهابیت در دنیا رسوا شده است و تنها امید بشر، اسلام شیعی علوی است که خداوند به ما موهبت فرموده است.

وی، توسعه و پشتیبانی از حوزه های علمیه را ضروری خواند و تصریح کرد: با توجه به نیازهای جهانی، امروز مهمترین وظیفه حمایت از حوزه ها است چرا که تنها نقطه امید جهانیان به شمار می روند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان همدان تاکید کرد: ما باید در این عصر و زمان از حوزه علمیه حمایت کرده و بدانیم که تقویت حوزه، تقویت اسلام و انقلاب است.

آیت الله طه محمدی، حوزه و دانشگاه را کانون های اسان ساز و تربیت نیروهای انقلابی خواند و  افزود: امروز دشمن به دنبال تضعیف این دو کانون اثرگذار است.

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: دشمن به دنبال آن است که نه از حوزه نیروی کارآمد و انقلاب بیرون بیاید و نه دانشگاه، چرا که تربیت یافتگان این دو مرکز می توانند در برابر تهاجم فرهنگی و نفوذ دشمن قد علم کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha