جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام جوکار

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان به تعداد طلاب و اساتید این مدرسه اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۰۰طلبه در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند و ۱۲ استاد نیز عهده دار تدریس دروس می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام محمد جوکار، امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه سال تحصیلی مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان در جمع خبرنگاران گفت: امسال حوزه علمیه چهارده معصوم(ع) با 20 طلبه جدید سال را شروع کرده است و امروز نیز مراسم افتتاحیه با حضور طلاب همه پایه ها برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان از افزایش تعداد طلاب سطح دو این مدرسه خبر داد و گفت: تعداد 20 نفر از طلاب امسال در سطح دو و در پایه های هفت و هشت در این مدرسه تحصیل می کنند، درحالی که سال گذشته این آمار 5 نفر بوده است.

وی افزود: از لحاظ تجهیزات و بنایی طبقه دوم مدرسه علمیه آماده شده است و از لحاظ خوابگاهی توانایی اسکان بیش از 200 طلبه را در خود مدرسه وجود دارد. در حال حاضر هم تعداد 60 طلبه خوابگاهی داریم، تنها مشکل ما اسکان اساتید و تامین استادسرا است که در حال تلاش هستیم با همکاری مدیریت حوزه علمیه استان این مشکل را رفع کنیم.

حجت الاسلام جوکار به تعداد طلاب و اساتید این مدرسه اشاره کرد و گفت: تعداد 100طلبه در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند و 12 استاد نیز عهده دار تدریس دروس می باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha