پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علیرضا اعرافی

حوزه/ آیت الله علیرضا اعرافی، در نشستی با مدیران و اساتید حوزه علمیه همدان گفت: کاهش تعطیلات و استفاده از فرصت تعطیلات از نکات مهم است که باید مدیران در این زمینه آتش به اختیار عمل کنند.

به گزارش خبرگنگار خبرگزاری «حوزه» از همدان، آیت الله علیرضا اعرافی، ظهر امروز در نشستی با مدیران و اساتید حوزه علمیه استان همدان گفت: درختواره آموزشی در حوزه ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: مدیری موفق است که جامعه نگر بوده و در همه ابعاد نگاه کلان داشته باشد و فقط در زمینه سخت افزاری ورود نکند و نرم افزار و سخت افزار را با هم مدیریت کند.

مدیر حوزه های علمیه کشور افزود: مدیر باید همزمان پژوهش، آموزش، اخلاق و مسائل معیشتی طلاب را دنبال کند و سنت حوزه هم بر همین منوال بوده است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه اظهار کرد: از اساتید انتظار می رود که دستگیر طلاب در همه عرصه  ها باشند

وی با اشاره به ضرورت استفاده از فرصت ها، خاطرنشان کرد: کاهش تعطیلات و استفاده از فرصت تعطیلات از نکات مهم است که باید مدیران در این زمینه آتش به اختیار عمل کنند.

آیت الله اعرافی تاکید کرد: مراقبت نسبت به سنت های حوزوی در آموزش و پژوهش مورد عنایت مدیران و معاونان قرار گیرد و همه افراد باید در تبیین و رسیدن به نقطه مطلوب اهتمام و تلاش کنند.

مدیر حوزه های علمیه کشور در پایان گفت: در پذیرش حوزه های علمیه نباید سهل گیری کرد و امسال یک سوم از پذیرش حوزه های علمیه کاهش پیدا می کند و این به معنای عدم گرایش جوانان نیست، بلکه به معنای توجه به مساله کیفیت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha