پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه / جلسه کمیسیون تخصصی «فقه و اصول» ویژه پایان‌نامه های سطح سه در حوزه علمیه خواهران استان فارس برگزار شد.

خانم مدینه صدیق، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» از شیراز، گفت: نخستین جلسه کمیسیون تخصصی فقه و اصول در سال 96 ویژه پایان‌نامه های سطح سه، در حوزه علمیه خواهران استان فارس برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه با حضور اعضای اصلی کمیسیون، موضوع و طرحنامه پایان‌نامه های سطح سه طلاب مدارس علمیه خواهران استان مورد بررسی قرار گرفت.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس افزود: در این جلسه 5 موضوع و 2 طرحنامه مورد بررسی قرار گرفت که 4 موضوع و 2 طرحنامه تصویب شد.

وی به اکید استادان کمیسیون به طلاب سطح سه اشاره کرد و گفت: طلاب  سعی کنند بعد از گذراندن حد مجاز واحدهای درسی، هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب موضوع زیر نظر استاد راهنما اقدام کنند تا روند تدوین پایان‌نامه به تأخیر نیفتد.

برگزاری جلسه شورای علمی پژوهشی

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس همچنین از برگزاری پنجمین جلسه شورای علمی پژوهشی استانی با حضور اعضای شورا خبر داد و گفت:  در این جلسه در خصوص آسیب‌ها، موانع و مشکلات برگزاری برنامه ساعات پژوهشی، هسته‌ها و کرسی‌های آزاداندیشی بررسی و تبادل نظر شد.

صدیق در پایان خاطرنشان کرد: معرفی استاد مجرب در زمینه هسته‌های پژوهشی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی توسط استاد متخصص، نظرسنجی از معاونان پژوهش مدارس درباره کارنامه پژوهشی و ... از جمله راهکارهای ارائه شده در این نشست بود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha