پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا صفایی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی با بیان اینکه شهيد حججي حاصل تربيت ديني و انقلابي و حاصل تمسك به اهل‌بیت (ع) است، گفت: در عصر حاضر شهدای مدافع حرم امنیت، قدرت و سربلندی را برای مردم به ارمغان آورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا صفایی، صبح امروز در جمع طلاب و روحانیون استان اظهار داشت: خون شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم ضامن ثبات و استقلال کشور است.

وی با تأکید بر اینکه بايد بكوشيم جريان انقلابي و روحيه مقاومت در برابر دشمن را تقويت نماییم، افزود: بايد تمام تلاشمان را مصروف تربيت ديني جوانانمان بكنيم چون حركت جهادي و ميل جهاد در راه خدا ماندگاري را به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی با بیان اینکه شهيد حججي حاصل تربيت ديني و انقلابي و حاصل تمسك به اهل‌بیت (ع) است، گفت: در عصر حاضر شهدای مدافع حرم امنیت، قدرت و سربلندی را برای مردم به ارمغان آورده‌اند، لذا تا جایی که می‌توانیم باید در راه ارزش‌گذاری به این انسان‌های وارسته و خدایی تلاش کنیم و قدردان خانواده‌هایی که چنین گوهرهای نابی را تربیت کرده و پرورش داده‌اند باشیم.

وی توجه بیشتر و جدی‌تر به مقوله وحدت را موجب توسعه کشور در همه زمینه‌ها دانست و اظهار داشت: امام(ره) در خصوص حفظ وحدت در جامعه اسلامی می‌فرمایند: «ایجاد تفرقه و اختلاف‌افکنی باعث شکست و به باد دادن اسلام می‌شود».

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل رشادت شهدایی از صدر اسلام تاکنون همچون شیخ نمر و شهدای مدافع حرم همچون شهید حججی است، افزود: انقلاب اسلامی ایران از ۱۴ قرن زندان رفتن و شکنجه این انسان‌های آزادی خواه حاصل‌ شده است، لذا باید با تمام توان از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) مبارزه با استکبار جهانی در همه زمان‌ها و مکان‌ها را از اصول بی‌بدیل انقلاب اسلامی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی با اشاره به نقش شهدای مدافع در ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی،‌ خاطرنشان کرد:‌ خون شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی و دیگر شهدای اسلام ارزش‌های انقلاب اسلامی را در برابر توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی بیمه کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید صادق ملاکی IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
    0 0
    آقای صفایی مدعی شدند که وجود مبارک شهید عزیز حججی حاصل تربیت دینی و انقلابی است یعنی که مدیریت انقلابی کشور زمینه ساز شکل گیری تربیت یافتگانی همچون حججی غیرتمند می باشند. اشکال میلیونهای جوان گریزان از دین که پنج میلیون نفرشان عاشقانه بدنبال کلمات گهر بار امثال تتلو هستند تربیت یافته کدام حاکم و حکومتند؟ صدها هزار دختر و خانم متأهل به قول امروزیها کارگر جنسی خیابانهای کشور علی الخصوص شهرهای مشهد و قم در مکتب کدام حاکم و حکومت تربیت یافتند؟ بالغ بر سیصد هزار شهید و یک میلیون نوجوان و جوان غیرتمند دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را کدام حاکم و حکومت تربیت کرده بود که هر چه امروز و فرداها از جنس شرف و غیرتمندی و دین فهمی داشته باشیم قطعا از ثمرات وجود مبارک آن عزیزان بوده است چگونه و در ککتب کدام حکومت تربیت شده بودند؟ چقدر عاقلانه خواهد بود امثال صفایی بتوانند از جوگیری در فضاسازیهای احساسی فاصله گرفته و با اتکا بر آیات نورانی قرآن سخن بگویند ایکاش باور می کردند که بود و نبود هزاران صفایی در هیچ کجای دین پذیری مردم شریف ایران نقش نداشته و نخواهند داشت که تنها مسئول دین گریزی و بیزاری از مفاهیم ارزشمند و دوست داشتنی مذهبی هستند.