چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مباهله

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد گفت: برای اولین بار گردهمایی روحانیون و طلاب به مناسبت روز مباهله ۲۳ شهریور ماه، در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت‌الاسلام خلیل سلطانی، در حاشیه یجلسه گرامیداشت دهه امامت و ولایت، در مدیریت حوزه علمیه استان یزد، در گفتگو با خبرنگار«حوزه»در خصوص این جلسه، گفت: با توجه به اینکه دهه امامت و ولایت در پیش رو می باشد و برنامه های مختلفی در سطح استان یزد برگزار و بخش های مختلفی را شامل می‌شود که در بخش روحانیون، با هماهنگی هایی که قبلا صورت گرفته بود صبح امروز جلسه ای با مدیر محترم حوزه علمیه یزد برگزار شد تا در خصوص برنامه ها و اجرای آن با یکدیگر تبادل نظر داشته باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد با اشاره به اهمیت مسئله غدیر و تبیین آن برای مردم و نسل جوان، اظهار داشت: با توجه به رابطه مردم با روحانیون و جایگاهی که این قشر فرهیخته در بین مردم دارد، بهترین افرادی که می توانند مسائل مختلف را به مردم ارائه کنند روحانیون هستند و باتوجه به نزدیکی به ایام غدیر ، درصدد هستیم تا با جلسه ای که با حضور روحانیون برگزار می شود آنها را برای تبیین مسئله غدیر برای مردم آماده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: این جلسه با حضور قریب به 100 نفر از روحانیون استان یزد و دعوت از استادی از قم برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سلطانی با بیان اینکه برای اولین بار گردهمایی روحانیون و طلاب را به مناسبت روز مباهله در استان خواهیم داشت، افزود: این گردهمایی 23 شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد به برگزاری مسابقه علمی ، پژوهشی در بین طلاب استان یزد اشاره و خاطرنشان کرد: قرار شد تا طلاب با استخراج آیه مباهله و بحث های تفصیلی آن در پنج صفحه به مسابقه بپردازند و در نهایت با انتخاب نفرات برتر، جایزه ای به رسم یادبود به آن‌ها اهدا شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha