سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 424361
۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
مسجدالاقصی

حوزه/ شخصیت های دینی قدس با صدور بیانیه ای از مسلمانان خواستند قدس را تنها نگذارند و در برابر هرگونه تصرف صهیونیست ها در مسجدالاقصی بایستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شخصیت های دینی قدس اشغالی امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعتراض خود را نسبت به تصمیم دولت راست گرای افراطی اسرائیل اعلام کردند.

بنا بر تصمیم جدید دولت رژیم صهیونیستی اعضای پارلمان این رژیم(کنست) اجازه خواهند داشت وارد مسجدالاقص شوند، تصمیمی که علمای مسلمان آن را تحریک کننده، غیر قانونی، غیر شرعی و غیر مسئولانه دانستند و افزودند: مسجدالاقصی فقط متعلق به مسلمانان است.

شخصیت های دینی قدس در ادامه از مسلمانان خواستند قدس را تنها نگذارند و در برابر هرگونه تصرف صهیونیست ها در مسجدالاقصی بایستند.

در این بیانیه آمده است: تصمیم دولت راست گرای افراطی اسرائیل مبنی بر جواز ورود نمایندگان کنست به مسجدالاقصی، تصمیمی تحریک کننده و توهین آمیز و غیر مسئولانه است و این گونه تصرفات و دست اندازی های اشغالگران هیچ گاه باعث نخواهد شد یهودیان در مسجدالاقصی حقی داشته باشند.

این فراخوان شخصیت های دینی قدس در زمانی صادر می شود که پلیس رژیم اشغالگر تصمیم گرفته از روز سه شنبه این تصمیم دولت رژیم صهیونیستی در مورد ورود نمایندگان کنست به مسجدالاقصی را اجرایی کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha