سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله ناصری/ امام جمعه یزد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد، شبهه زدایی از فضای مجازی را ماموریت امروز روحانیت خواند و بر ضرورت برنامه ریزی فرهنگی برای پیشگیری و جلوگیری از افزایش آمار طلاق در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، رئیس شورای حوزه علمیه یزد، صبح امروز در جمع تعدادی از روحانیون استان، با اشاره به اینکه دشمن از 100 سال پیش به دنبال فروپاشی کانون خانواده در بین خانواده‌های اسلامی بوده، گفت: متاسفانه امروز با وجود فضاهای مجازی دشمن به شدت این مسئله را دنبال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی موارد دیده می‌شود که افراد به دلیل برخی روابطی که در شبکه‌های اجتماعی به وجود می‌آید از یکدیگر طلاق می‌گیرند و به راحتی زندگی مشترک خود را پایان می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بر اجرای اقدامات و فعالیت‌های پیشگیری از طلاق در جامعه تاکید کرد و افزود: موضوع بسیار مهمی که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد، اصلاح زیربنایی امور است.

وی، ساعات کار زیاد بانوان را یکی از مشکلاتی دانست که در جامعه وجود دارد و گفت: بحث فضای مجازی، مشکلات خانوادگی و بسیاری مسائل فرهنگی دیگر را باید با تفکر جمعی مورد بررسی قرار دهیم و نسبت به راهکار مناسب برای رفع مشکلات تلاش نماییم.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه همه روحانیون و منبری‌ها باید روی این بحث‌ها به صورت دقیق وارد شوند، تصریح کرد: البته تمام بحث‌هایی که در این زمینه صورت می‌گیرد باید با آموزش‌ها و مبانی دقیق انجام شود.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد به شبهه پراکنی‌هایی که در شبکه‌های مجازی منتشر می‌شود، اشاره کرد و افزود: شبهه‌زدایی از جامعه به ویژه در شبکه‌های اجتماعی باید به بهترین شکل ممکن انجام شود و پاسخ‌های درست و مناسب را به جوانان بیان کنیم.

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به اینکه دشمنان و نیروهای آنها در داخل کشور ساختارشکنی را تنها راهکار پیش روی خود می‌دانند، گفت: در این زمینه آنها به دنبال این هستند که به صورت کم کم اعتقادات مردم نسبت به ارزش‌ها را بگیرند و ضد ارزش‌ها را در بین آنها جا بیاندازند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha