چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پژوهش

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خان یزد گفت: مدرسه علمیه خان یزد تنها مدرسه استان است که در سال تحصیلی ۶ امتحان برگزار می کند و به صورت غیر حضوری نیز پذیرش دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید حسین حسینی پور، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه خان یزد ضمن تبریک دهه امامت و ولایت به بیان فعالیت های این مدرسه علمیه پرداخت و گفت: مدرسه علمیه خان یزد از سال گذشته تاکنون فعالیت های خود را در حوزه های مختلف نیروی انسانی، علمی، پژوهشی، مالی و تهذیب دنبال کرده است.

مدیر حوزه علمیه خان یزد افزود: در بخش آموزش از چهار سطح حوزه طلبه پذیرش داریم و تعداد طلاب متاهل ما نیز چهار برابر طلاب مجرد ما است که در هفت کلاس و پایه تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: مدرسه علمیه خان یزد تنها مدرسه استان است که در سال تحصیلی 6 امتحان برگزار می کند و به صورت غیر حضوری نیز پذیرش دارد.

 حجت الاسلام حسینی پور ادامه داد: برگزاری اردوهای آموزشی، برگزاری امتحانات در دوره های مختلف، برگزاری دوره های تابستانی نیز از اقدامات دیگر ما در این مدرسه علمیه است.

وی خاطرنشان کرد: ما در بخش پزوهشی نیز اقداماتی از قبیل ایجاد آرشیو سوالات و آثار پژوهشی طلاب را داریم که با تجهیز با کامپیوتر، ثبت کتاب های کتابخانه و مسائل تهذیبی آن را دنبال می کنیم.

مدیر حوزه علمیه خان یزد در پایان ، گفت: ان شاءالله به یاری خداوند در تلاش هستیم تا با ارائه برنامه های جامع و کامل، زمینه را برای رشد طلاب در زمینه های مختلف علوم دینی فراهم کنیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha