جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهدای روحانی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: متاسفانه امروزه مسئولین ما در معرفی و شناساندن شهدای شاخص و نخبگانی که در راه در راه دفاع از اسلام، انقلاب و کشور از جان خود گذشتند، کم کاری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی، در یادمان عملیاتی حاج عمران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: به راستی که امام راحل فرمودند که شهدای ما راه صدساله را یک شبه پیمودن چراکه عرفان را در کتاب ها نمی توان پیدا کرد بلکه عرفان عملی به معنای مجاهدت در راه پروردگار و شهدا است.

وی با اشاره به پوستر شهید حجت الاسلام حاج مصطفی ردانی پور تصریح کرد: چه کسی این شهید بزرگوار را در جمع جوان ما می شناسد؟ متاسفانه امروزه مسئولین ما در معرفی و شناساندن شهدای شاخص و نخبگانی که در راه دفاع از اسلام، انقلاب و کشور از تمام دارایی و جان خویش گذاشتند، کم کاری می کنند که این موجب عدم شناخت کافی قشر جوان با این شخصیت ها و اسوه ایثارگری در کشور می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: حجت الاسلام ردانی پور، شهیدی که ملبس به لباس مقدس روحانیت بود، فرماندهی قرارگاه فتح را به عهده داشت و در دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل مبارزه می کرد. باید امروزه در میان طلاب و جوانان ما به عنوان شهید شاخص شناخته می شد، همه ما امروز در هر مسئولیتی وظیفه داریم و فردا در قیامت برابر این شهدا و معرفی آنان مسئول هستیم.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی با اشاره به نقش رسانه ها در تبیین راه شهدا، اذعان داشت: بعد از اتمام جنگ هشت ساله دفاع مقدس فکر می کردیم راه شهادت بسته شده ولی امروزه دشمن با نقشه های شوم و بی رحمانه خویش دروازه مجاهدت در مسیر حق و حقانیت را برای ما باز کرده و شهدای مدافعین حرم با گذشت و فداکاری با حل معادله ایمان از چهره ربانی اسلام و حرم ائمه معصومین(ع) دفاع می کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha