شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباس زاده

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از شرکت بیش از ۵ هزار دانش آموز در طرح «نشاط معنوی» این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در بقاع متبرکه و امامزادگان هر ساله از ابتدای فصل تابستان آغاز و هفته اول شهریورماه با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان می رسد، گفت:  در عصری که دشمنان اسلام و انقلاب با ناتوی فرهنگی درصدد برنامه ریزی برای تضعیف عقاید فکری و دینی نسل جوان جامعه برنامه ریزی و فعالیت می کنند ضرورت دارد که غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اولویت اول مسئولان دینی و فرهنگی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تسخیر و احاطه اوقات فراغت نسل جوان مهمترین برنامه ریزی دشمنان در ساختار رسیدن به اهداف جنگ نرم است تصریح کرد:بی شک برنامه ریزی های آموزشی،تفریحی و اردویی اوقات فراغت دانش آموزان براساس نیازهای اعتقادی نسل جوان می تواند راهکاری موثر برای مقابله با اهداف شوم فرهنگی دشمنان باشد .

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به اینکه در طرح نشاط معنوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان بیش از 5 هزار دانش اموز شرکت داشتند خاطر نشان کرد:در این طرح برنامه های دینی ،اعتقادی و فرهنگی زیر نظر مبلغان به نسل جوان منتقل شد .

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به بکارگیری ظرفیت حوزه علمیه لرستان و دانشکده علوم قرانی خرم آباد در اجرای این طرح گفت:در طرح نشاط معنوی بقاع متبرکه لرستان بیش از 40 مبلغ فعالیت داشتند که از این تعداد 12 نفر از خواهران مبلغ دانشکده علوم قرآنی بودند .

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در پایان اجرای برنامه های قرآن، احکام، امام شناسی، استکبارستیزی و اجرای اردوهای فرهنگی تفریحی را از ه برنامه های شاخص طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه برشمرد.  

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha