جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ قرائت دعای عرفه

حوزه/مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: مراسم دعای پرفیض عرفه و مراسم برائت از مشرکین، پنج‌شنبه ۹ شهریورماه در آستان مقدس امامزادگان این استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد رئوف سیدنژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، مراسم دعای پرفیض عرفه و مراسم برائت از مشرکین، پنج‌شنبه 9 شهریورماه با سخنرانی و مداحی در آستان مقدس هفت امامزاده شاخص استان برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری دعای عرفه در مرکز خراسان شمالی را ساعت 16:30 عصر روز پنج‌شنبه اعلام کرد و افزود:  مراسم متمرکز استانی قرائت دعای عرفه نیز در شهرستان بجنورد و به میزبانی امامزاده سید اسماعیل(ع) برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رئوف سید نژاد گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته بقاع شاخص استان میزبان جشن‌ها و برنامه‌های دهه ولایت است و مراسم ویژه دهه ولایت، از شب عید قربان آغازشده و تا غدیر ادامه دارد.

وی با اشاره به برنامه برگزاری مراسم دعای پرفیض عرفه و مراسم برائت از مشرکین امسال اظهار داشت: این مراسم در بجنورد در آستان مقدس امامزاده سید عباس(ع)، پنجشنبه نهم شهریورماه ساعت 16:30 با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین براتیان و مداحی منفردی برگزار می‌شود.

در شهرستان شیروان در آستان مقدس امامزاده حمزه رضا(ع) ساعت 15 با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی و مداحی علیپور

در شهرستان فاروج در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) سیاهدشت ساعت 14 با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین ایزدی و مداحی تاتاری

در شهرستان اسفراین در آستان مقدس امامزادگان جعفر (ع) کوشکی و سید جعفر(ع) اسفراین ساعت 17 با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین دانشمند و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی فاضل و مداحی مداحان احمدی و محراب

در شهرستان مانه و سملقان در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) انصار ساعت 17 با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهدی و مداحی مقتدایی

در شهرستان جاجرم در آستان مقدس امامزاده زین‌العابدین(ع) سنخواست با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی و مداحی کارگر مقدم

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha