شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز ملت ایران هر چه دارد از برکت جان‌‌فشانی‌ها، رشادت‌ها، ایثار و اهدای خون پاک شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین به فداکاری و رشادت های شهدای والامقام در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی امروز در سایه خون پاک شهیدان، در اوج عظمت، عزت و امنیت قرار دارد و دیدار با خانواده‌ شهدا از وظایف همه مسئولان قلمداد خواهد شد.

وی افزود: ما برای حفظ انقلاب و مبارزه با دشمنان ده‌ها هزار شهید جانباز و آزاده تقدیم کرده‌ایم و آنها همه برای این بود که می‌خواستیم روی پای خود بایستیم و زیر بار حرف زور نرویم.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این که همه ما در قبال خانواده شهدا مسئول هستیم و از آرمان های بلند شهدا نیز نباید غافل شویم، ادامه داد:  امروز پیروی از اهداف و آرمان های شهدا وظیفه همه مسئولان و خادمان نظام اسلامی است.

امام جمعه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: مسئولان اجرایی در نظام اسلامی باید با الگو گیری از شهدا پایبند به ارزش های اخلاقی و اعتقادی باشند، تا موجب رضایت مندی مردم و تبیین آرمان های انقلاب و شهدا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: جوانان برومند این مرز و بوم با الگو گرفتن از سالار شهیدان و حضرت علی اکبر با اخلاص، شجاعت و توکل بر خداوند بر دشمنان پیروز شدند و همه توطئه های دشمنان را علیه ایران اسلامی خنثی کردند.

وی اظهار کرد:  افتخارات ایران اسلامی مرهون رشادت ها و ایثارگری های شهدا، جانبازان و آزادگان در طول دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی است و همه قدردان این از خودگذشتگی های هستیم.

وی به آشنایی با این طلبه شهید روحانی اشاره کرد و بیان داشت: بنده از نزدیک با خصوصیات اخلاقی و رفتاری این شهید بزرگوار آشنایی کاملی داشتم و حتی برای رفتن به جبهه با بنده نیز خداحافظی نمود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهید جمشید آقاجانی یک طلبه مخلص واز تربیت یافتگان مرحوم آیت الله شالی  بود که با همه استعداد خوبی که در درس حوزوی داشت، ولی به امر امام راحل به دفاع از میهن اسلامی پرداخت که باید ملت ایران به خصوص نسل نوجوان و جوان ما قدردان این شهدا باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha